قیمت ایزوگام در حومه تهران

عوامل مؤثر بر قیمت ایزوگام در حومه تهران

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که برای افراد در حین خرید ایزوگام وجود دارد، قیمت آن است. همان‌طور که می‌دانید، قیمت یک محصول مانند ایزوگام در هر نقطه از ایران می‌تواند متفاوت باشد. چرا که عوامل مختلفی از جمله هزینه حمل‌ونقل، کیفیت مواد اولیه و یا برند تولیدکننده ایزوگام بر قیمت نهایی محصول تأثیرگذار هستند. در این مقاله قصد داریم درمورد عوامل مؤثر بر قیمت ایزوگام در حومه تهران بیشتر صحبت کنیم.

چه عواملی بر قیمت ایزوگام در حومه تهران تأثیر می‌گذارند؟

قیمت ایزوگام به عوامل بسیار مختلفی وابسته است که باعث می‌شود ایزوگام تا زمان رسیدن به حومه تهران قیمت متفاوتی داشته باشد. در ادامه به برخی از این عوامل اشاره خواهیم کرد.

نوع ایزوگام

اولین و مهم‌ترین دلیلی که می‌تواند باعث تغییر قیمت ایزوگام شود، نوع ایزوگامی است که قصد دارید خریداری کنید. ایزوگام‌ها به‌طورکلی دارای چهار نوع تک‌لایه، دولایه، فویل دار و آنتی رطوبت هستند.

  • ایزوگام تک‌لایه: ایزوگام‌های تک‌لایه روی لایه قیر خود دارای یک‌لایه تیشو الیاف شیشه‌ای هستند که با پلیمر تقویت شده است. درصورتی‌که بودجه کمی برای خرید ایزوگام دارید، ایزوگام تک‌لایه بهترین انتخاب است.
  • ایزوگام دولایه: ایزوگام‌های دولایه مشابه ایزوگام تک‌لایه هستند. با این تفاوت که دولایه قیر تقویت شده دارند و در نتیجه مقاومت بیشتری در برابر نفوذ رطوبت دارند. همچنین قیمت آن‌ها کمی بالاتر از مدل‌های تک‌لایه است.
  • ایزوگام فویل دار: ایزوگام فویل دار در کنار یک‌لایه تیشو الیاف شیشه‌ای دارای یک‌لایه فویل آلومینیم نیز است. قیمت این ایزوگام نسبت به مدل‌های معمولی بالاتر است.
  • ایزوگام آنتی رطوبت: ایزوگام آنتی رطوبت را می‌توان از مدل‌های گران‌قیمت ایزوگام دانست که یک‌لایه ضد آب دارد. این مدل بیشترین مقاومت در برابر رطوبت را از خود نشان می‌دهد.

ضخامت ایزوگام

عامل بعدی مؤثر در قیمت ایزوگام، میزان ضخامت آن است. طبیعتاً هر چه ایزوگام ضخامت بیشتری داشته باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. همچنین ضخامت ایزوگام نوع کاربری آن را نیز مشخص می‌کند. برای مثال ایزوگام‌های معمولی که در سقف خانه‌ها نصب می‌شوند، باید ضخامتی بین ۱.۵ تا ۳ میلی‌متر داشته باشند.

کیفیت مواد اولیه

عامل بعدی که می‌تواند در قیمت ایزوگام در حومه تهران تأثیر بگذارد، کیفیت مواد اولیه‌ای است که در ساخت ایزوگام استفاده شده است. مهم‌ترین مواد اولیه ساخت ایزوگام شامل قیر، الیاف شیشه، قیر و سایر مواد افزودنی است. هر چه این مواد کیفیت بیشتری داشته باشند، قیمت تمام شده ایزوگام نیز بیشتر خواهد بود.

تأثیر هزینه حمل‌ونقل بر قیمت ایزوگام در حومه تهران

از عوامل بسیار مهم در قیمت تمام شده چه برای نصب و چه برای خرید ایزوگام در حومه تهران، هزینه حمل‌ونقل است. طبیعتاً اگر در حومه تهران زندگی می‌کنید و نمایندگی ایزوگام از خانه شما فاصله زیادی داشته باشد، هزینه تمام شده خرید ایزوگام و نصب آن بیشتر خواهد بود.

حمل‌ونقل تجهیزات نصب مانند کپسول و ایزوگام‌های سنگین به حومه تهران زحمت بیشتری دارد و طبیعتاً هزینه نصب را بالا خواهد برد.

عوامل مؤثر بر هزینه نصب ایزوگام

عواملی مانند کیفیت مواد اولیه به طور مستقیم روی قیمت ایزوگام تأثیر می‌گذارند. اما عواملی نیز وجود دارند که روی هزینه نصب ایزوگام تأثیر گذارند و می‌توانند هزینه تمام شده برای عایق کردن سقف را تغییر دهند. در ادامه متن برخی از این موارد را نام می‌بریم.

متراژ

اولین و مهم‌ترین عامل تأثیرگذار بر هزینه نصب ایزوگام، میزان متراژی است که باید ایزوگام شود. به همین دلیل است که برای مشخص‌کردن هزینه نصب ایزوگام ابتدا متراژ را از شما می‌خواهند.

طبیعتاً هر چه مساحتی که باید ایزوگام شود بیشتر باشد، هزینه نصب نیز افزایش خواهد یافت. اما در متراژهای بسیار بزرگ، نصاب ممکن است برای نصب به‌ازای هر مترمربع از شما هزینه کمتری را دریافت کند.

هزینه زیرسازی و شیب‌بندی

اگر سقف شیب‌بندی درستی نداشته باشد، آب باران به‌راحتی روی سقف جمع می‌شود و عمر مفید ایزوگام را کاهش می‌دهد. شیب‌بندی و زیرسازی سقف از جمله مواردی هستند که به دلیل افزایش هزینه نصب می‌توانند روی قیمت ایزوگام در حومه تهران تاثیر‌گذار باشند. اگر سقف شما شرایط مناسبی نداشته باشد، نصاب هزینه زیرسازی و شیب‌بندی را نیز به هزینه نصب اضافه خواهد کرد.

حرف آخر

هزینه خرید ایزوگام در حومه تهران بسته به شرایط متغیر است. برای مثال برند ایزوگام، هزینه‌های نصب و از همه مهم‌تر هزینه حمل‌ونقل تا حومه تهران از جمله عواملی هستند که می‌توانند در هزینه تمام شده ایزوگام تأثیر داشته باشند. در این مقاله سعی شد به این عوامل مهم پرداخته و به سؤالات شما پاسخ داده شود. درصورتی‌که هنوز سؤالاتی در زمینه قیمت ایزوگام دارید، می‌توانید به سایت ایزوگام تهران آسفالت سر بزنید که در زمینه تأمین، فروش، نصب و اجرا ایزوگام فعالیت دارد.

برای ارتباط با مشاورین ما می توانید از صفحه تماس با ما در همین وبگاه استفاده نمایید و یا با کارشناسان بخش فروش تهران آسفالت در روبیکا گفتگو کنید.

پیمایش به بالا
تماس سریع