خدمات آسفالتکار تهران

آسفالتکار تهران

شرح خدمات آسفالتکار تهران

مقدمه

امروزه آسفالت نه‌تنها برای راه و جاده بلکه برای زمین‌های بازی، حیاط، پشت‌بام، پارکینگ و محوطه شخصی جلوی خانه نیز استفاده می‌شود که برای رسیدن به بهترین نتیجه به یک آسفالت‌کار خوب نیاز است. این فرد درصورتی‌که باسابقه باشد می‌تواند آسفالتی با طول عمر زیاد و بدون خرابی به شما تحویل دهد؛ اما خدماتی که او ارائه می‌دهد شامل چه مواردی است؟ چگونه مجرب‌ترین آسفالتکار تهران را انتخاب کنیم و با هزینه‌ای مناسب به نتیجه‌ای عالی برسیم؟ برای پاسخ به این سؤالات در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین خدمات با آسفالتکار تهران

هرچند وظیفه اصلی یک اکیپ آسفالت‌کار همان‌طور که از نامش مشخص است اجرای آسفالت در پروژه‌های بزرگ یا در محوطه‌های کوچک شخصی است، اما این گروه خدمات دیگری را قبل و بعد از کار اصلی نیز ارائه می‌دهد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

زیرسازی و خاک‌برداری محوطه

اگر زمین یا سطحی که قرار است قیرگونی یا آسفالت روی آن قرار گیرد مسطح و آماده نباشد، نتیجه مطلوب نخواهد بود. حتماً شما هم تاکنون در گوشه‌وکنار خیابان‌ها یا کوچه‌ها و معابر تعدادی فرورفتگی یا شکستگی آسفالت دیده‌اید. این اتفاق دقیقاً به همین دلیل رخ می‌دهد که زیرسازی خوبی پیش از انجام عملیات اصلی صورت نگرفته است. یک گروه آسفالت‌کار اگر گروهی مجرب به همراه پیمانکار باتجربه‌ باشد حتماً خدمات زیرسازی، خاک‌برداری و خاکریزی را هم انجام می‌دهد که معمولاً هزینه اضافه‌ای ندارد و روی هزینه اصلی محاسبه می‌شود. یک زیرسازی صحیح قطعاً به محدوده‌ای صاف و یکدست، بدون امکان نشست منجر می‌شود.

قیرپاشی

پس از مرحله زیرسازی لازم است قیرپاشی انجام شود. این کار به چسبیدن بهتر آسفالت به سطح و همچنین جلوگیری از خرابی‌های احتمالی بعدی کمک می‌کند. شاید ساده به نظر برسد اما همین مرحله هم اگر تخصصی انجام نشود هزینه‌های دیگری را برای تعمیر آسفالت در پی خواهد داشت، پس آن را به آسفالت‌کار مجرب بسپارید.

تهیه بهترین مصالح توسط آسفالتکار تهران

با سپردن سفارش خود به یک اکیپ آسفالت‌کار خوب دیگر نیازی نیست که به دنبال تهیه و خرید مواد و مصالح اولیه باشید. در واقع تفاوتی ندارد که قصد اجرای چه نوع آسفالتی را دارید؛ آسفالتکار تهران برای شما مصالح آسفالت گرم، سرد و حفاظتی را تهیه می‌کند. مطمئن باشید که این انتخاب برای شما یک مزیت محسوب می‌شود چون قطعاً کسانی که سال‌ها در این زمینه فعالیت داشته‌اند، بهتر از هرکس دیگری مصالح باکیفیت و درعین‌حال کم‌هزینه را تهیه و استفاده می‌کنند.

اجرای آسفالت‌کاری تخصصی

هرچند گزینه‌ای مثل آسفالت سرد را به‌صورت شخصی هم می‌توان استفاده کرد اما بهتر است این کار را به آسفالت‌کار بسپارید؛ کسی که تخصص زیادی در این زمینه دارد و می‌داند چگونه کار را به بهترین نتیجه برساند. این قضیه فقط برای آسفالت سرد صدق نمی‌کند؛ آسفالت گرم نیز قطعاً به یک متخصص به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات مخصوص خود نیاز دارد. لازم به ذکر است که کیفیت مواد هرچقدر هم بالا باشد اگر تجهیزات خوبی برای اجرای آن استفاده نشود نهایتاً به آسفالتی بی‌کیفیت و خراب منجر می‌شود. پس بهترین آسفالت‌کار را انتخاب کنید تا بعداً دچار پشیمانی نشوید.

ضمانت‌ها و خدمات دیگر پس از آسفالت‌کاری

با پایان عملیات همه چیز تمام نمی‌شود. به‌احتمال زیاد آسفالت‌کار به شما ضمانت‌نامه‌ای می‌دهد تا در صورت فرونشست، شکستگی و هرگونه خرابی احتمالی دیگری در آسفالت، آن را رایگان تعمیر کند. همچنین پس از به‌پایان‌رسیدن مهلت ضمانت هم اگر به این خدمات نیاز داشتید می‌توانید به‌راحتی با آسفالت‌کار تماس گرفته و از او درخواست کمک کنید. در این صورت او باتوجه‌به نوع خرابی خدمتی را انتخاب می‌کند؛ از قیرپاشی مجدد گرفته تا کندن آسفالت و اجرای دوباره آن.

ویژگی‌های آسفالتکار تهران مجرب

اگر شما هم به دنبال یک آسفالت‌کار مجرب برای انجام پروژه‌ای سازمانی و یا خصوصی می‌گردید، در ادامه ویژگی‌هایی را نام می‌بریم که به انتخاب شما کمک می‌کند.

  • سابقه کاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ پیش از استخدام مدت سابقه آسفالتکار تهران را در زمینه کارهای اجرایی بررسی کنید.
  • درباره ضمانت‌های پس از اجرا تحقیق کنید، بهتر است آسفالت‌کاری با ضمانت انجام شود.
  • مطمئن شوید که تجهیزات و ماشین‌آلات تیم آسفالت‌کاری جدید باشند.
  • درباره نوع آسفالتی که قصد استفاده از آن را دارید مشورت بگیرید.

قیمت خدمات آسفالتکار تهران

جهت دریافت قیمت انواع آسفالت و خدمات آسفالتکار در تهران، با ما تماس بگیرید. همچنین میتوانید در پیام رسان روبیکا با ما در ارتباط باشید.

کلام آخر

استخدام آسفالت‌کار مجرب برای یک عملیات آسفالت‌کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. کیفیت آسفالت مورداستفاده هرچقدر هم بالا باشد، اگر پیمانکار نتواند آن را به‌خوبی به کار ببرد نتیجه خراب خواهد شد. شما می‌توانید برای اطمینان از بهترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه در این زمینه، به وب‌سایت شرکت تهران آسفالت مراجعه کنید و با خیال راحت هر خدمتی را که می‌خواهید سفارش دهید.

پیمایش به بالا
تماس سریع