ایزوگام نقره ‌ای شرق با فویل نانو؛ انتخابی مطمئن

ایزوگام نقره ‌ای شرق با فویل نانو؛ انتخابی مطمئن

ایزوگام شرق از جمله برندهای فعال در زمینه تولید ایزوگام و دیگر محصولات عایق رطوبتی در کشور است. باتوجه‌به نیازهای متفاوت جامعه، ایزوگام شرق مدل‌های متفاوتی از ایزوگام را طراحی و تولید می‌کند. هر کدام از این مدل‌های ایزوگام دارای یک سری ویژگی‌های خاص و مخصوص به خود هستند. یکی از برترین مدل‌های ایزوگام شرق، ایزوگام نقره‌ ای شرق با فویل نانو است. در این مقاله درمورد این مدل ایزوگام بیشتر توضیح داده خواهد شد.

چرا ایزوگام نقره ای شرق با فویل نانو را انتخاب کنیم؟

دلایل زیادی برای انتخاب ایزوگام نقره‌ای شرق وجود دارد. کیفیت بالا ایزوگام نقره‌ای شرق در کنار قیمت اقتصادی، این محصول را به انتخاب اول بسیاری از افراد برای عایق کردن ساختمان تبدیل کرده است.

با استفاده از ایزوگام نقره‌ای شرق می‌توانید سقف خود را به طور کامل عایق کنید تا دیگر نگرانی از بابت نفوذ آب به سقف نداشته باشید. ایزوگام نقره‌ای شرق به دلیل کیفیت ساخت بسیار بالای خود و همچنین داشتن یک‌لایه از فویل نانو به طور کامل از نفوذ آب به سقف جلوگیری می‌کند.

ایزوگام نقره‌ای شرق علاوه بر استانداردهای داخلی، موفق به کسب استانداردهای جهانی نیز شده است. برای همین شما می‌توانید از بابت کیفیت بالای محصول اطمینان داشته باشید و آن را سفارش دهید.

در ساخت ایزوگام نقره‌ای شرق سعی شده تا از بهترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده شود. ایزوگام نقره‌ای شرق دربسته بندی باکیفیت با متراژهای مختلف به فروش می‌رسد. همچنین یک‌لایه فویل نیز برای جلوگیری از آسیب به ایزوگام قرار گرفته است.

ویژگی‌های ایزوگام نقره ای شرق فویل دار

ایزوگام نقره‌ای شرق از ترکیب قیر باکیفیت به همراه یک‌لایه روکش محافظ ساخته شده است. روکشی که در ایزوگام استفاده شده دارای آلومینیم و مقداری سنگ‌ریزه بوده که مقاومت آن را به میزان قابل‌توجهی افزایش داده است. علاوه بر این رویه نانو به‌کاررفته از آلومینیم و سنگ‌ریزه  موجب صاف‌شدن و زیبایی بیشتر ایزوگام نقره‌ای شرق شده است. البته توجه داشته باشید که در صورت نیاز می‌توانید مدل بدون روکش آلومینیم و سنگ‌ریزه این ایزوگام را نیز سفارش دهید.

از دیگر ویژگی‌های مهم ایزوگام نقره ‌ای شرق با فویل نانو می‌توانیم به سازگاری بالای آن با محیط‌زیست اشاره کنیم. دلیل آن نیز عدم استفاده از مواد سمی و شیمیایی در ساخت ایزوگام است. عدم استفاده از مواد شیمیایی علاوه بر سازگاری بیشتر محصول با محیط‌زیست موجب نصب ایمن‌تر و آسان‌تر نیز شده است.

درصورتی‌که قصد دارید ایزوگام نقره‌ای شرق را خریداری کنید، می‌توانید آن را در رول‌های ۵ و ۱۰ متری سفارش دهید. ایزوگام نقره‌ای شرق قدرت کشسانی بسیار بالایی دارد و از بهترین نمونه‌ها در بازار محسوب می‌شود. به همین دلیل لازم نیست که نگرانی‌ای از بابت شکستگی یا پاره شدن ایزوگام در حین حمل‌ونقل نیز داشته باشید.

کاربردهای ایزوگام نقره‌ای شرق فویل دار

ایزوگام نقره‌ای شرق دارای کاربردهای بسیار زیادی است. برخی از این کاربردها عبارت‌اند از:

عایق فونداسیون

از ایزوگام نقره‌ای شرق می‌توان به‌عنوان عایق فونداسیون استفاده کرد. ایزوگام نصب شده به‌عنوان عایق فونداسیون می‌تواند میزان نفوذ رطوبت به قسمت‌های داخلی ساختمان را به حداقل برساند. با عدم نفوذ رطوبت به داخل ساختمان، دیوارها نیز نم نمی‌کشند و در نتیجه عمر مفید ساختمان نیز افزایش خواهد یافت.

عایق پشت‌بام

طبیعتاً اصلی‌ترین و رایج‌ترین کاربرد ایزوگام استفاده از آن به‌عنوان عایق پشت‌بام است. از ایزوگام نقره‌ای شرق می‌توان برای عایق کردن سقف منازل در برابر نفوذ رطوبت استفاده کرد. به‌ویژه در فصول سرد سال که برف‌وباران بیشتری می‌بارد و رطوبت بیشتری روی سقف وجود دارد.

مصرف صنعتی

کاربردهای ایزوگام تنها به خانه‌ها و منازل مسکونی محدود نمی‌شود. چرا که از ایزوگام نقره‌ای شرق می‌توان در بسیاری از وسایل صنایع مختلف مانند مخازن آب، تونل‌ها و کانال‌های آبیاری استفاده کرد. همچنین بسیاری از کارخانه‌ها از ایزوگام در سردخانه‌های خود استفاده می‌کنند. علاوه بر این موارد از ایزوگام نقره ‌ای شرق با فویل نانو در فرودگاه‌ها و سدها نیز استفاده می‌شود.

قیمت ایزوگام نقره ‌ای شرق با فویل نانو

فروش و نصب و اجرای ایزوگام شرق در شرکت تهران آسفالت در سراسر تهران با ارزانترین قیمت و در سریعترین زمان توسط نصابان کاملا حرفه ایی امکان پذیر است.

برای دریافت لیست قیمت انواع ایزوگام از طریق بخش تماس با ما استفاده نمایید و یا با مشاور آنلاین ما در پیام رسان روبیکا گفتگو کنید.

حرف آخر ایزوگام نقره ای شرق با فویل نانو

اگر قصد دارید برای سقف خانه خود یک عایق رطوبتی خریداری کنید، ایزوگام شرق مدل نقره‌ای با فویل نانو بهترین انتخاب است. این ایزوگام علاوه بر استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت خود، با محیط‌زیست نیز سازگار است و نصب آسانی دارد. همچنین از این ایزوگام علاوه بر سقف خانه می‌توان به‌عنوان عایق فونداسیون و یا عایق محیط‌های صنعتی نیز استفاده کرد.

برای خرید ایزوگام نقره‌ای شرق می‌توانید به سایت ایزوگام تهران آسفالت مراجعه کنید. ایزوگام تهران آسفالت از معتبرترین شرکت‌های تأمین و اجرا ایزوگام‌های باکیفیت است که به کمک نصاب‌های حرفه‌ای و متخصصان باتجربه اعتبار زیادی را در بین مشتریان خود کسب کرده است.

پیمایش به بالا
تماس سریع