ایزوگام دلیجان متری چند

ایزوگام دلیجان متری چند

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی ایزوگام دلیجان پرداخته و به سوال ایزوگام دلیجان متری چند پاسخ دهیم. در حقیقت، پیشرفت فناوری در زمینه‌های مختلف صنعتی شامل طراحی و تولید محصولات عایق کاری نیز شده است. در کشور ما نیز، ایزوگام دلیجان در سال‌های اخیر به یکی از  محبوب‎ترین و البته پیشرفته‌ترین کمپانی‌های تولید کننده ایزوگام تبدیل شده است.

لازم به ذکر است که مجموعه ایزوگام دلیجان به عنوان قطب صنعتی تولید ایزوگام شناخته می‌شود. کمپانی ایزوگام دلیجان توانسته با رعایت تمام و کمال استانداردهای مختلف به عنوان برندی قابل اعتماد در زمینه تولید انواع عایق شناخته شود. یکی از مهم‎‌ترین ویژگی‌های این کمپانی این است که این مجموعه، محصولات خود را با توجه به نیاز بازار تولید و عرضه می‌کند. به این ترتیب، شرکت ایزوگام دلیجان توانسته است رضایت بسیاری از ایزوگام کاران و مشتریان ایزوگام نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها را به دست آورد.

ویژگی‌های مثبت ایزوگام دلیجان

یکی از دلایل موفقیت مجموعه ایزوگام دلیجان دسترسی شهر دلیجان به دو پالایشگاه مهم تولید قیر و همچنین همجواری آن با کارخانه‌های تولید مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه انواع ایزوگام است. بهره‌مندی و حضور نیروی کار متخصص و ماهر در زمینه تولید ایزوگام، شرایط خوشه صنعتی تولید محصولات عایق کاری از دیگر عوامل موثر در موفقیت مجموعه ایزوگام دلیجان به شمار می‌آید. در ادامه این بخش قصد داریم به معرفی مزایای ایزوگام‌های ساخته شده توسط کارخانه‎های ایزوگام دلیجان بپردازیم.

مهم‌ترین مزایای ایزوگام دلیجان

  1. نصب ایزوگام‌های تهیه شده توسط مجموعه ایزوگام دلیجان بسیار آسان و راحت بوده و به هیچ وجه سبب آلودگی زیست محیطی نمی‌شود.
  2. در پروسه تولید این گروه از ایزوگام‌ها، علاوه بر ماده اولیه قیر اصلاح شده، هفت نوع ماده شیمیایی و کانی مختلف مانند الیاف شیشه، الیاف پلی استر و غیره استفاده می‌شود.
  3. ایزوگام‌های دلیجان به علت داشتن الیاف شیشه نخ‌دار در ساختار خود هرگز دچار پوسیدگی نخواهند شد.
  4. در پاسخ به سوال ایزوگام دلیجان متری چند، باید اشاره کنیم که این نوع ایزوگام‌ها دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر اسیدها و نفوذ گازهای شیمیایی و اشعه ماورا بنفش هستند.
  5. ایزوگام‌های مجموعه دلیجان در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار بالایی داشته و در برابر فشار هیدرولیکی و پارگی از استحکام بسیار زیادی برخوردار هستند.
  6. ایزوگام‌های دلیجان دارای پیوند پذیری بسیار بالا در بین لایه‌های خود هستند، به همین دلیل، نفوذ ناپذیری آن‌ها منحصر به فرد است.
  7. این نوع از ایزوگام‌ها از موزاییک و آسفالت سبک‌تر هستند، از این رو، در برابر زلزله مقاومت بیشتری داشته و خطرات جانی ناشی از زلزله را کمتر می‌کند.
  8. ایزوگام‌های دلیجان با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند، از نظر قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند.

ایزوگام دلیجان متری چند

در این بخش قصد داریم به طور مستقیم به سوال ایزوگام دلیجان چند، پاسخ دهیم.

  1. بهای روز مدل مرجان فویل‌دار ایزوگام دلیجان بدون در نظر داشتن هزینه نصب 750000 تومان است. هزینه ایزوگام مرجان ساده برند دلیجان بدون هزینه نصب برابر با 690000 تومان است.
  2. قیمت ایزوگام بام گام ارومیه فویل‌دار تهیه شده توسط برند دلیجان بدون هزینه نصب برابر با 885000 تومان بوده و مدل ساده و بدن فویل آن برابر با 830000 تومان است.
  3. هزینه هر رول ایزوگام حفاظ بام فویل‌دار دلیجان 695000 تومان بوده و قیمت ایزوگام حفاظ بام دلیجان ساده بدون در نظر گرفتن هزینه نصب برابر با 655000 تومان است.
  4. هزینه ایزوگام سینا بام بدون فویل برند دلیجان بدون بهای نصب برابر با 870000 تومان بوده و هزینه ایزوگام سینا بام فویل‌دار تهیه شده توسط مجموعه دلیجان معادل 780000 تومان است.
  5. به عنوان پاسخ به سوال ایزوگام دلیجان متری چند، باید بدانید که قیمت ایزوگام سایبان شرق بدون فویل خام برابر با 780000 تومان است. بهای ایزوگام سایبان شرق فویل‌دار بدون هزینه نصب مبلغی برابر با 660000 تومان است.
  6. بهای ایزوگام گیتی گستر فویل‌دار برند دلیجان بدون هزینه نصب مبلغی برابر با 610000 تومان است. قیمت روز ایزوگام گیتی گستر بدون فویل دلیجان بدون بهای نصب مبلغی معادل با 590000 تومان است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت انواع ایزوگام دلیجان به بخش قیمت ایزوگام در همین وب سایت مراجعه نموده و یا با واحد مشاوره و فروش این شرکت از طریق پیام رسان روبیکا تماس بگیرید.

سخن پایانی

اگر شما نیز قصد دارید تا برای رفع مشکل نفوذ آب و رطوبت ساختمان خود از ایزوگام دلیجان استفاده کنید، ما به شما مجموعه ایزوگام تهران آسفالت را معرفی می‌کنیم. مجموعه ایزوگام ستاره یک گروه شناخته شده در حوزه تامین، نصب و اجرای انواع عایق از جمله ایزوگام دلیجان است. شما با مراجعه به سایت ایزوگام تهران آسفالت یک خرید امن و مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد.

پیمایش به بالا
تماس سریع