شماره تماس ایزوگام کار در تهران

شماره تماس ایزوگام کار در تهران

نکات مهم در مورد نصب ایزوگام و شماره تماس ایزوگام کار در تهران

دومین نکته‌ی مهم در عایق‌کاری پس از خرید ایزوگام باکیفیت، انتخاب نصاب مناسب است. در این مطلب به بررسی نکات مهم در مورد نصب ایزوگام و شماره تماس ایزوگام کار در تهران می‌پردازیم.

اهمیت انتخاب ایزوگام کار

ایزوگام یکی از پرکاربردترین محصولات برای عایق‌کاری پشت‌بام، سرویس بهداشتی و حمام و انواع استخرها است. بیشتر افرادی که برای عایق‌بندی نیاز به ایزوگام دارند، در مرحله‌ی خرید نهایت دقت خود را به خرج می‌دهند و پس از صرف زمان و انرژی زیاد، اقدام به خرید برترین ایزوگام‌های موجود در بازار می‌کنند. مرحله‌ی بعد از خرید، یعنی پیداکردن یک ایزوگام کار باتجربه برای نصب و اجرای ایزوگام، گام بسیار مهم‌تری است که متأسفانه برخی از افراد به آن بی‌توجه هستند و از افراد ناشی و کم‌تجربه برای این کار کمک می‌گیرند.

به‌خاطر داشته باشید که نصب ایزوگام فرایندی بسیار مهم و نیازمند نهایت دقت و ظرافت شخص نصب‌کننده است. بی‌دقتی در این کار می‌تواند باعث کاهش شدید طول عمر ایزوگام‌ها شده و خسارت‌های مالی زیادی به شما وارد کند. نصب غیراصولی ایزوگام و بی‌دقتی‌هایی مانند نصب ایزوگام‌ها بدون همپوشانی درست، موجب نشت رطوبت و نم‌دادن ساختمان خواهد شد.

نصب ایزوگام و شماره تماس ایزوگام کار در تهران

نصب‌کننده‌ی ایزوگام وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارد و به همین دلیل بسیار مهم است که از فرد متخصص و با تبحری کمک بگیرید. یک نصاب باید با تمامی انواع ایزوگام آشنا باشد و پس از بازدید محل  موردنظر، بتواند میزان رول موردنیاز و نوع ایزوگام را برآورد کند. در مرحله‌ی بعد، تمیزکاری و زیرسازی سطح بسیار پراهمیت است و شخص ایزوگام کار باید این مرحله را با دقت بسیار بالا انجام داده و تمامی آلودگی‌ها و گردوخاک محیط را به‌خوبی پاک‌سازی کند. همچنین اشیایی همچون کولر و… باید موقتاً برداشته شوند تا در فرایند عایق‌کاری اختلال ایجاد نکنند. برای دریافت شماره تماس ایزوگام کار در تهران با ما در ارتباط باشید.

برای زیرسازی، نصاب باید با ظرافت زیاد تمامی شکاف‌ها و ترک‌هایی که در سطح وجود دارد را بپوشاند. عدم صرف وقت و دقت کافی در این مرحله موجب می‌شود ایزوگام در آینده ترک بخورد و شما مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی برای ترمیم آن شوید.

پس از انجام این کارها، نصاب به سراغ شیب‌بندی سطح می‌رود و این مرحله نیز همانند سایرین از اهمیت بالایی برخوردار است، ایزوگام کار باید شیب مناسبی در سطح ایجاد کند تا آب به‌هیچ‌عنوان تجمع پیدا نکند.

مسلماً می‌دانید که مرحله‌ی آخر یعنی نصب نهایی تکه‌های ایزوگام هم باید با صرف دقت زیاد و زمان کافی صورت بگیرد، در این مرحله توجه به میزان هم‌پوشانی لایه‌ها توسط نصاب و دقت کامل برای اینکه در هنگام نصب، زیر لایه‌های ایزوگام حباب‌های هوا جمع نشود و یا آنها چروک نشوند. اطمینان از اینکه ایزوگام به طور کامل و محکم به سطح چسبیده است، بسیار حائز اهمیت است.

دستمزد نصاب ایزوگام در تهران

دستمزد نصب ایزوگام به عوامل مختلفی بستگی دارد. نصب ایزوگام برای اولین‌بار هزینه‌ی بیشتری دارد. اما اگر ایزوگام‌ها قبلاً نصب شده و اکنون نیاز به انجام خدمات تعمیرات و لکه‌گیری دارید، هزینه‌ی کمتری پرداخت خواهید کرد. از عوامل دیگر تأثیرگذار در دستمزد یک ایزوگام کار می‌توان به نوع ایزوگام اشاره کرد. معمولاً برای نصب ایزوگام‌های رنگی و طرح‌دار دستمزد بیشتری دریافت می‌شود. تعداد رول‌های ایزوگام هم نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در دستمزد فرد نصاب دارند. تأمین ابزار موردنیاز برای نصب مانند کاترها و تیغه‌ها، دوغاب و قیر برای زیر سازی و… نیز اگر بر عهده‌ی نصاب باشد، هزینه‌ی بیشتری خواهد داشت.

شما باید پس از دریافت شماره تماس ایزوگام کار در تهران و برقراری تماس با ایشان، در مورد ریز هزینه‌ها و دستمزد هماهنگی‌ها و توافقات لازم را به عمل‌آورید.

جمع‌بندی

همان‌طور که مشاهده کردید، تمامی مراحل نصب یک ایزوگام بسیار حیاتی و پراهمیت هستند. در واقع بعد از خرید یک ایزوگام باکیفیت، هنوز کار تمام نشده و نصب صحیح موردی است که کیفیت عایق‌کاری و دوام آن را تعیین می‌کند؛ بنابراین بسیار مهم است که برای این کار از افراد متخصص و باتجربه‌ی کاری بالا کمک بگیرید. در این مطلب به بررسی مهم‌ترین نکات در مورد نصب ایزوگام و ایزوگام کار در تهران پرداختیم. شرکت ایزوگام تهران آسفالت یکی مجموعه از برترین نصاب‌ها و ایزوگام‌های کشور را در مجموعه‌ی خود دارد و برای ارائه انواع خدمات نصب و اجرا همراه شماست.

پیمایش به بالا
تماس سریع