ایزوگام اکسیر/ قیمت خرید و نصب

ایزوگام اکسیر آشنایی با ویژگی‌های ایزوگام

ایزوگام اکسیر یکی از با دوام‌ترین و معروف‌ترین انواع ایزوگام موجود در بازار است که برای انجام پروژه‌های عایق‌کاری ساختمان‌های مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع عایق رطوبتی دوام و طول عمر بسیار بالایی داشته و به دلیل سبک بودن مورد توجه اکثر معماران و پیمانکاران ساختمانی قرار دارد. با توجه به محبوبیت این نوع ایزوگام، قصد داریم در این مطلب در خصوص ویژگی‌ها و مشخصات فنی آن و نحوه خرید و انتخاب عایق رطوبتی اکسیر اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

مشخصات ایزوگام اکسیر

عایق رطوبتی اکسیر از جمله با دوام‌ترین محصولات موجود در بازار، جهت عایق‌کاری رطوبتی ساختمان‌ها بوده که در بسته‌بندی‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود تا تمامی افراد بتوانند متناسب با نیاز خود، این محصول را خریداری کنند. ضخامت این ایزوگام در حدود ۴ میلی‌متر بوده و از یک لایه پلی استر که در برابر فشارهای احتمالی وارده، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد ساخته شده است. همچنین به راحتی می‌تواند در مقابل انبساط‌ها و انقباضات ساختمان یا شرایط نامناسب آب و هوایی مقاومت داشته و انسجام خود را حفظ کند.

از طرفی توانایی مقاومت در بازه دمایی بین منفی ۴۰ درجه سانتی‌گراد تا ۱۳۰ درجه سانتی‌گراد باعث شده که این محصول در برابر پوسیدگی مقاومت بالایی داشته و بتواند به عنوان یک لایه محافظتی مناسب در مناطق معتدل، سرد یا بسیار گرم مورد استفاده قرار بگیرد.

علاوه بر آن باید بدانید که عایق رطوبتی اکسیر، پوشش مقاومی از قیر و لایه‌های مختلف الیاف مصنوعی دارد که باعث چسبندگی بالای ایزوگام و ممانعت از نفوذ رطوبت به ساختمان می‌شود. ضریب پایداری بالا و برخورداری از گواهی‌های استانداردی همچون گواهی وزن و ضخامت، از دیگر مزایای این نوع عایق رطوبتی به حساب می‌آیند.

نکات بسیار مهم خرید ایزوگام اکسیر

برای خرید عایق رطوبتی به ویژه ایزوگام اکسیر که از کیفیت بالایی هم برخوردار است، باید نکات مهمی را رعایت کنید تا محصول خریداری شده، تمام ویژگی‌های مخصوص برند مورد نظر و کارایی را که از آن انتظار دارید، داشته باشد. اولین و یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در این زمینه به آن توجه نمایید کیفیت محصول خریداری شده و مرغوب بودن مواد به کار رفته در تولید ایزوگام است.

علاوه بر آن هنگام خرید ایزوگام برای اجرای عایق‌بندی ساختمان، باید به منطقه جغرافیایی یا اقلیم خاصی که در آن قرار دارید توجه کنید. به طور مثال قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم خورشید، باعث پوسیده شدن عایق مورد نظر می‌شود. به همین دلیل در هنگام خرید باید به این نکته و مقاومت آن در برابر تابش خورشید توجه ویژه‌ای داشته و محصول را مطابق با چنین شرایطی انتخاب کنید.

دقت به وزن عایق در هنگام خرید، اطلاعاتی که توسط برند تولید کننده روی رول ایزوگام درج گردیده مانند نام برند، استانداردهای اخذ شده یا تاریخ تولید محصول از دیگر فاکتورهایی هستند که باید در زمان خرید ایزوگام مد نظر قرار بگیرند.

قیمت ایزوگام اکسیر با نصب

عوامل مختلفی در تعیین قیمت عایق رطوبتی موثر هستند که باید در هنگام خرید به آنها توجه شود. نام برند تولید کننده، اعتبار آن و کیفیت محصول از جمله پارامترهای تاثیرگذار در این زمینه هستند. از دیگر فاکتورهای موثر می‌توان به ضخامت ایزوگام، وزن آن، اندازه رول و نوع ایزوگام انتخاب شده برای خرید اشاره نمود. علاوه بر آن باید بدانید که شرایط اقتصادی، سیاست‌های قیمت‌گذاری در بازار، نوسانات قیمت مواد اولیه‌ای که در ساخت ایزوگام به کار می‌روند مانند قیمت قیر و مواد پلیمری در این زمینه تاثیرگذار خواهند بود.

همچنین باید بدانید که تغییرات قیمت ارز که تاثیر مستقیمی بر قیمت نفت دارد نیز می‌تواند در تعیین قیمت ایزوگام اکسیر موثر باشد. به عنوان آخرین فاکتورها باید اشاره کنیم که رقابت بین تولید کنندگان، هزینه‌های تولید، فصل خریداری ایزوگام، شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر برای اجرای پروژه و تقاضای بازار از جمله عوامل موثر در این زمینه محسوب می‌شوند.

انتخاب بهترین ایزوگام برای عایق کاری

به طور کلی تشخیص ایزوگام مناسب برای عایق‌بندی ساختمان، سختی‌ها و مشکلات خاص خود را دارد. در واقع تنوع محصولات موجود در بازار، امکان تشخیص کیفیت و کارایی آن‌ها را با چالش‌های بسیار زیادی مواجه کرده است. در این حالت مراجعه به یک شرکت معتبر که محصولات خود را به صورت تضمین شده عرضه می‌کند و امکان استعلام قیمت ایزوگام و مشاوره پیش از خرید را متناسب با محل استفاده و نوع پروژه، فراهم آورده است، از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

در همین راستا برای خرید، نصب و اجرای پروژه‌های مربوط به عایق‌کاری ساختمان، می‌توانید با مشاوران شرکت ایزوگام تهران آسفالت تماس گرفته تا شما را برای تهیه محصولی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب راهنمایی کنند.

لطفا برای ارتباط با مشاورین شرکت تهران آسفالت به بخش تماس با ما مراجعه نمایید و یا از منوی بالای سایت دکمه گفتگو در پیام رسان روبیکا را انتخاب کنید.

پیمایش به بالا
تماس سریع