خرید ایزوگام مایع | ایزوگام مایع چیست؟

خرید ایزوگام مایع | ایزوگام مایع چیست؟

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی ایزوگام مایع و عوامل موثر در تعیین قیمت و خرید ایزوگام مایع بپردازیم. اگر شما نیز به دنبال راهی برای رفع مشکل نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان خود هستید، ممکن است روش عایق بندی با ایزوگام مایع را شنیده باشید. ایزوگام مایع یا اصطلاحاً عایق سرد، قیر پلیمری است که از آن برای عایق بندی سقف و پشت‌ بام ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

شایان توجه است که ایزوگام مایع از قیر امولسیونی که حاوی رزین‌های امولسیونی، الیاف پلی‌پروپیلن و فیلرهای مصنوعی و معدنی تهیه و تولید می‌شود. این نوع ایزوگام قابلیت اجرا در چند لایه را دارند و همین ویژگی‌ آن‌ها را به یک گزینه مناسب برای عایق بندی سطوح و محیط‌های خیس تبدیل کرده است. به این ترتیب از ایزوگام مایع به منظور عایق ‌کاری سرویس بهداشتی، پوشش حفاظتی فونداسیون بتنی، درزگیری آسفالت، معابر و پوشش محافظ برای سطوح فلزی استفاده می‎شود.

معرفی ایزوگام مایع

فرمولاسیون ایزوگام مایع شامل قیر امولسیونی اصلاح شده، آب رزین‌های امولسیونی منعطف، فیلرهای معدنی و مصنوعی و همچنین الیاف پلی پروپیلن است. در حال حاضر این نوع ایزوگام به یک محصول محبوب برای آب بندی سطوح مورد نظر شناخته می‌شود. شایان توجه است که این نوع ایزوگام‌ قابل نصب بر روی سیمان بوده و علاوه بر این می‌توان لایه‌های دیگری را نیز بر روی آن نصب کرد.

معرفی مزایا و معایب استفاده و خرید ایزوگام مایع

آنچه که باید در مورد ایزوگام مایع و جامد بدانید این است که این دو نوع ایزوگام تنها در یک ماده‌ی شیمیایی با یکدیگر اختلاف دارند. به این ترتیب، به راحتی می‎توان ایزوگام مایع را جایگزین ایزوگام معمولی و جامد کرد.

ایزوگام مایع در دمای ۱۳۰ تا ۱۴۰ درجه فارنهایت نیز قابل استفاده است. ایزوگام مایع به سبب ویژگی‌هایی که دارد، در مناطق شمالی کشور به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه این بخش از بررسی خرید ایزوگام مایع، قصد داریم به معرفی مزایا و معایب این نوع از ایزوگام بپردازیم.

مزایا ایزوگام مایع

  1. قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  2. ضد آب بوده و در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.
  3. دارای انعطاف پذیری و کشسانی بسیار بالا
  4. نصب آسان و سریع
  5. در برابر اشعه فرابنفش خورشید بسیار مقاوم هستند.
  6. دارای پوشش یکپارچه و بدون درز
  7. مقاومت بالا در برابر مواد قلیایی و اسیدی، سولفات‌ها و کلرایدها
  8. مقاومت بالا در برابر حرارت و گرما
  9. مناسب برای استفاده در هر موقعیت آب و هوایی
  10. دوام و طول عمر نسبتاً بالا
  11. دارای قابلیت خود ترمیمی بالا
  12. چسبندگی بالا به اکثر مصالح

معایب ایزوگام مایع

  1. نصب و قرار گرفتن ایزوگام مایع بر روی سطوح ناهموار، می‌تواند هزینه‌ی زیادی را به افراد تحمیل کند.
  2. در زمان بارندگی و شرایط جوی نامناسب، نمی‌توان این محصول را نصب کرد.

خرید ایزوگام مایع

در کشور ایران به علت داشتن منابع نفتی قابل توجه، قابلیت تولید انواع ایزوگام و عایق رطوبتی با بالاترین کیفیت ممکن وجود دارد. لازم به ذکر است که در پروسه تولید ایزوگام مایع درجه یک به استفاده از متریال اولیه‌ی درجه یک نیاز است. کشور ایران نیز از جمله کشورهای پیشگام در زمینه‌ی تولید متریال اولیه‌ی مرغوب برای ساخت این نوع ایزوگام به شمار می‌آید. ایزوگام‌های مایع تولید شده توسط کشور ایران بسیار با کیفیت بوده و به سایر کشورها صادر می‌شود.

اگر قصد خرید و نصب ایزوگام مایع را دارید، باید به عوامل موثر در تعیین قیمت این نوع از ایزوگام توجه داشته باشید. به طور معمول قیمت ایزوگام مایع بر اساس کیفیت و وزن این محصول تعیین می‌شود. در واقع، با توجه به اینکه کیفیت این نوع ایزوگام از ایزوگام جامد بیشتر است، بنابراین قیمت آن نیز نیز بالاتر خواهد بود.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی خرید ایزوگام مایع و معرفی این نوع ایزوگام پرداختیم و همچنین در مورد قیمت جدید ایزوگام در تهران صحبت نمودیم. اگر نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان، شما را خسته و کلافه کرده است، ایزوگام مایع می‌تواند گزینه و انتخاب مناسبی برای شما باشد. اگر قصد خرید و استفاده از ایزوگام مایع را دارید، ما به شما شرکت ایزوگام تهران آسفالت را پیشنهاد می‎کنیم.

مجموعه ایزوگام ستاره یک شرکت شناخته شده و فعال در زمینه تامین، نصب و اجرای انواع عایق از جمله ایزوگام مایع به حساب می‌آید. شما با مراجعه به سایت این مجموعه می‌توانید یک خرید امن و مطمئن را تجربه کنید.

مشاورین تهران آسفالت همیشه آماده پاسخگویی به پرسش های شما و ارائه مشاوره هستند. برای دریافت مشاوره لطفا به صفحه تماس با ما در این وب سایت مراجعه نمایید و یا با مشاور آنلاین ما در پیام رسان روبیکا گفتگو کنید.

پیمایش به بالا
تماس سریع