قیمت چسب جایگزین ایزوگام در تهران

قیمت چسب جایگزین ایزوگام

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی چسب جایگزین ایزوگام و عوامل موثر در تعیین قیمت چسب جایگزین ایزوگام بپردازیم. استفاده از چسب عایق به جای ایزوگام، یکی از بهینه‌ترین و جدیدترین راهکارهای ممانعت از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان است.

قیمت چسب جایگزین ایزوگام در تهران

در گذشته تنها ماده‌ و ابزاری که از آن‌برای عایق ‌سازی انواع ساختمان استفاده می‎شد، ابزار و روش‌های ایزولاسیون بود. پیشرفت تکنولوژی و علم در حوزه صنعت به خصوص زمینه تولید محصولات نانو، سبب طراحی و تولید چسب عایق به عنوان جایگزین ایزوگام شده است.

بررسی چسب جایگزین ایزوگام

امروز پیشرفت علم منجر به تولید چسب‌های مخصوص عایق بندی ساختمان شده است. این نوع از چسب به واسطه به کارگیری فناوری نانو طراحی، تولید و به بازار عرضه شدند. استفاده از این نوع عایق سبب ممانعت از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان می‌شود.

لازم به ذکر است که پس از استفاده و نصب چسب جایگزین ایزوگام، سطح مورد نظر کاملاً عایق بندی می‌شود. علاوه بر این، چسب جایگزین ایزوگام بین 3 تا 5 میلی‌متر به عمق سازه نفوذ کرده و سبب مقاومت هر چه بیشتر و عملکرد بهتر چسب جایگزین ایزوگام می‌شود.

بررسی چسب جایگزین ایزوگام

این در حالی است که ایزوگام یک لایه کاملاً سطحی به شمار آمده و متاسفانه به طور کامل درزها و منافذ را تحت پوشش قرار نمی‎دهد. چسب جایگزین ایزوگام و قیرگونی و یا اصطلاحاً همان چسب نانو در مقایسه ایزوگام عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند.

تا قبل از تولید و عرضه چسب عایق جایگزین ایزوگام، بخش‌های مختلف ساختمان با استفاده از ایزوگام عایق بندی می‌شدند. این بخش‌های مختلف عبارتند از: پشت بام، سرویس‌های بهداشتی، استخر، جکوزی، سونا، مخازن آب و سایر بخش‌هایی که در معرض آب قرار می‌گیرند. در مبحث بررسی عوامل موثر در تعیین قیمت چسب جایگزین ایزوگام باید بدانید که در حال حاضر، استفاده از چسب جایگزین ایزوگام نسبت به سایر روش‌های عایق ‌بندی بسیار رایج‌تر است.

کاربرد چسب جایگزین ایزوگام

نکته بسیار مهمی که باید در مورد این نوع از چسب‌های عایق به آن توجه داشته باشید، ساختار این گروه از چسب‌ها است. در پروسه ساخت این نوع چسب از رزین رنگی استفاده شده است. استفاده از رزین رنگی سبب شده تا تناسب کاربردی چسب فراهم شود. استفاده از این چسب بر روی سطوحی که نیازمند عایق بندی و  آب ‌بندی هستند، سبب حذف نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات می‌شود.

از این رو، ترمیم و اصلاح نواحی آسیب ‌دیده که دچار خوردگی نیز شده‌اند، با استفاده از چسب‌های جایگزین ایزوگام می‌تواند بهترین نتیجه ممکن را داشته باشد. در ادامه به معرفی کاربردهای چسب مناسب عایق بندی خواهیم پرداخت.

کاربردهای چسب جایگزین ایزوگام

  1. عایق بندی و کف ‌سازی سرویس‌های بهداشتی
  2. عایق سازی نمای ساختمان
  3. نفوذ ناپذیری و آب بندی استخرها
  4. عایق بندی مخازن آب

کاربردهای چسب جایگزین ایزوگام

مزایای استفاده از چسب عایق جایگزین ایزوگام

با در نظر داشتن کیفیت و عملکرد فوق العاده چسب‌های عایق جایگزین ایزوگام می‌توان اینطور در نظر داشت که چسب‌های عایق مزایای متنوعی دارند. در ادامه این بخش قصد داریم به معرفی برخی از ویژگی‌های مثبت و مزایای بارز استفاده از چسب جایگزین ایزوگام بپردازیم.

  1. فرآیند و پروسه نصب و اجرای چسب عایق نسبت به سایر روش‌های عایق بندی، بسیار سریع‌تر است.
  2. نصب چسب عایق به ابزارهای سنگین و متفاوت نیاز نداشته و به همین دلیل، اجرای این عایق بسیار آسان و بدون دردسر است.
  3. در مبحث تعیین قیمت چسب جایگزین ایزوگام باید بدانید که چسب‌های عایق کیفیت و مقاومت بسیار خوبی دارند.
  4. این نوع از چسب‌ها دارای قابلیت درزگیری بوده و عملکرد بهتری نسبت به دیگر شیوه‌های عایق‌ سازی دارند.

قیمت چسب جایگزین ایزوگام

چسب‌های عایق به عنوان یک جایگزین ارزان برای ایزوگام شناخته می‌شوند. در صورتی که قصد خرید این نوع از چسب‌ها را دارید باید بدانید که قیمت چسب عایق با توجه به برند و حجم چسب متفاوت خواهد بود. به عبارتی هر چه حجم چسب بیشتر باشد، مسلماً به همان میزان قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

تعیین قیمت چسب جایگزین ایزوگام

سخن پایانی در تعیین قیمت چسب جایگزین ایزوگام

اگر شما نیز از رطوبت و نفوذ آب به داخل ساختمان خسته و کلافه شدید و حال به دنبال یک روش عایق سازی مناسب هستید، می‌توانید به سراغ چسب عایق بروید. در صورتی که قصد خرید این نوع از چسب‌ها را دارید، ما به شما مجموعه ایزوگام تهران آسفالت را معرفی می‌کنیم. این شرکت در حوزه تامین، نصب و اجرای انواع عایق‎های ساختمان اعم از ایزوگام، چسب و غیره فعالیت می‎کند.

در صورت نیاز به مشاوره و یا دریافت قیمت روز انواع ایزوگام میتوانید به صفحه نماس با ما مراجعه نمایید و یا از طریق شماره تلفن های موجود با مشاورین شرکت تهران آسفالت در تماس باشید. همچنین برای سهولت بیشت می توانید با مشاور آنلاین تهران آسفالت در پیام رسان روبیکا گفتگو کنید.

پیمایش به بالا
تماس سریع