آیا ایزوگام دلیجان بهترین ایزوگام است؟

آیا ایزوگام دلیجان بهترین ایزوگام است؟

فرایند خرید، نصب و اجرای ایزوگام زمان‌بر و هزینه بر است.  به همین دلیل کیفیت ایزوگامی که قرار است خریداری شود دارای اهمیت بسیار بالایی بوده و باید وقت و توجه کافی برای آن صرف شود. ایزوگام بی‌کیفیت، به‌سرعت پاره شده و باعث نم‌دادن ساختمان می‌شود. ایزوگام دلیجان به‌عنوان یکی از بهترین ایزوگام‌های ایران، حلال تمامی این مشکلات است.

ایزوگام دلیجان بهترین ایزوگام

معرفی ایزوگام تولید شده در دلیجان

آیا ایزوگام دلیجان بهترین ایزوگام است؟ وقتی صحبت از ایزوگام‌های باکیفیت ایرانی به میان می‌آید، برخی گمان می‌کنند که دلیجان، نام یک برند خاص است و به دنبال خرید ایزوگام‌های این شرکت هستند! جالب است بدانید که این نام به برند خاصی تعلق ندارد و تمامی ایزوگام‌هایی که در شهر دلیجان تولید می‌شوند، به‌نوعی از نام دلیجان در آخر نام برند خود استفاده می‌کنند.

معرفی ایزوگام تولید شده در دلیجان

دلیجان در استان مرکزی واقع شده است و مهد تولید ایزوگام به شمار می‌رود. کارخانه‌های متعددی در اینجا وجود دارند و با بهره‌گیری از نیروی متخصص و باتجربه و دستگاه‌های پیشرفته روز دنیا اقدام به تولید ایزوگام‌های باکیفیت می‌کنند. برخی از ایزوگام‌های تولید شده به حدی باکیفیت هستند که استانداردهای اروپا را هم اخذ کرده و به کشورهای مختلف اروپایی صادر می‌شوند.

ویژگی‌های یک ایزوگام دلیجان خوب چیست؟

آیا ایزوگام دلیجان بهترین ایزوگام است؟ هرچند که ایزوگام‌های تولید شده در شهر دلیجان را به‌عنوان محصولاتی باکیفیت می‌شناسیم، اما امروزه برندهای متفرقه زیادی نیز در این شهر اقدام به تولید محصولات بی‌کیفیت کرده‌اند و صرف نام دلیجان نمی‌تواند تضمین‌کننده کیفیت ایزوگام باشد؛ بنابراین بهتر است که ویژگی‌های ایزوگام خوب را با هم بررسی کنیم. به‌خاطر داشته باشید که در نهایت، برای اطمینان از اصالت و کیفیت ایزوگام بهتر است از کارشناسان باتجربه در این زمینه کمک بگیرید.

  • در ابتدا دقت داشته باشید که ایزوگام مرغوب باید دارای بیمه‌نامه و ضمانت‌نامه باشد. برترین برندهای دلیجان، معمولاً بیمه‌نامه‌های ۵ساله و ضمانت‌نامه‌های ۱۰ساله برای تمامی محصولات خود ارائه می‌دهند.
  • ایزوگام باکیفیت از قیر خالص تولید می‌شود و در فرایند تولید آن، هرگز ناخالصی‌هایی مانند مازوت نباید به کار رود. در صورت وجود مازوت، ایزوگام بوی نامطبوعی خواهد داشت.
  • بررسی جنس ایزوگام دلیجان می‌تواند کیفیت آن را برای ما روشن‌تر سازد. ایزوگام باکیفیت، در برابر تا شدن تا حد زیادی مقاوم است. علاوه بر این هنگامی که دست خود را بر روی لایه خارجی آن بکشید، اثر سیاهی روی دست شما نخواهد ماند.
  • ایزوگام‌های مرغوب و اصیل، نماد استاندارد دارند و آسان‌ترین راه برای تشخیص ایزوگام مرغوب چک‌کردن نماد استاندارد آن است.

علاوه بر راه‌های فوق یک آزمایش بسیار ساده برای سنجیدن سطح کیفیت محصول، این است که مقداری از ایزوگام را بریده و در فریزر قرار دهید، پس از گذشت چندین ساعت آن را بیرون آورده و اقدام به تا کردن آن کنید. اگر دچار ترک‌خوردگی و شکستگی شد، ایزوگام خوبی نیست. ولی در غیر این صورت کیفیت مطلوبی دارد و در برابر تغییرات دمایی، عایق مناسبی برای ساختمان شما خواهد بود.

چرا ایزوگام دلیجان بهترین است؟

آیا ایزوگام دلیجان بهترین ایزوگام است؟ همان‌گونه که گفتیم فقط وجود اسم دلیجان بر روی یک محصول نشان‌دهنده کیفیت بالای آن نیست. اما به‌طورکلی در شهر دلیجان از قدیم‌الایام تا کنون، چندین کارخانه صاحب‌نام بهترین ایزوگام‌ها را با استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه و تیشو ها و الیاف وارداتی، تولید می‌کنند. با اندکی جستجو در بازار، شما به‌راحتی به نام این برندها خواهید رسید و می‌توانید با آسودگی خاطر ایزوگام را تهیه کنید. ایزوگام‌های این شرکت‌ها معمولاً بالای ۴۰ کیلوگرم وزن و حداقل ۴ میلیمتر ضخامت دارند و این نشانه‌ای از مرغوبیت بالای آنهاست. برای بررسی دقیق‌تر کیفیت آنها می‌توانید نکاتی که در بالا اشاره شد را مدنظر قرار دهید. علاوه‌برآن، در نظر داشته باشید که باکیفیت‌ترین ایزوگام‌های تولید شده در کارخانه‌های دلیجان، صادراتی بوده و دارای نشان‌های معتبری از جمله استاندارد CE  اروپا و استاندارد ایزو ۹۰۰۱ هستند.

ایزوگام دلیجان باکیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

آیا ایزوگام دلیجان بهترین ایزوگام است؟ بهتر است برای خرید ایزوگام دلیجان به شرکت‌هایی مراجعه کنید که شناخته‌شده‌ترند و کارشناسان خبره‌ی این شرکت‌ها آماده خدمت‌رسانی و ارائه مشورت‌ها و راهنمایی‌های لازم برای خرید ایزوگام به شما هستند. شرکت ایزوگام تهران آسفالت چندین سال است که به‌عنوان یکی از بهترین‌ها، در زمینه تأمین، فروش و نصب ایزوگام فعالیت می‌کند. شما می‌توانید تمامی مراحل ایزوگام کردن ساختمان از خرید تا اجرا را با خیال راحت به این شرکت بسپارید و اطمینان داشته باشید که باکیفیت‌ترین خدمات، باصداقت و شفافیت بالا به شما عرضه می‌شود. در سایت تهران آسفالت تمامی نکاتی که باید در مورد ایزوگام بدانید وجود دارد. در صورتی که به اطلاعات بیشتر نیاز دارید، می‌توانید با ما تماس بگیرید. برای دریافت لیست جدید قیمت انواع ایزوگام دلیجان همین حالا تماس بگیرید.

برای ارتباط سریع با ما کافیست از منوی بالای همین وب سایت دکمه تماس در پیام رسان روبیکا را انتخاب نمایید.

پیمایش به بالا
تماس سریع