نحوه تشخیص ایزوگام اصل دلیجان

نحوه تشخیص ایزوگام اصل دلیجان

شهر دلیجان، یکی از شهر های استان مرکزی است و در مرکز شهرستانی به همین نام قرار گرفته است. دلیجان را می‌توان قطب تولید ایزوگام در کشور دانست. چرا که در این شهر کارخانه‌های بزرگ و کوچک مشغول به تولید ایزوگام‌های باکیفیت هستند. برند معروف دلیجان نیز متعلق به همین شهر است. ایزوگام‌های تولید دلیجان، به دلیل کیفیت بالا و ماندگاری طولانی خود در سراسر کشور معروف هستند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با ایزوگام اصل دلیجان آشنا کنیم.

درباره ایزوگام اصل دلیجان

نحوه تشخیص ایزوگام اصل دلیجان، پیشرفت فناوری تأثیر بسیار زیادی روی تولید ایزوگام در کشور گذاشته است. یکی از قطب‌های تولید ایزوگام کشور، شهر دلیجان است. ایزوگام‌های این شهر باسابقه بسیار خوب و کیفیت بسیار بالا، توانسته به یکی از بهترین ایزوگام‌های معتبر در سطح کشور تبدیل شوند. ایزوگام دلیجان نه‌تنها در بازار داخلی، بلکه سهم زیادی از بازار کشورهای همسایه را نیز در اختیار دارد.

مهم‌ترین اصل ایزوگام دلیجان، توجه به‌تمامی معیارهای سازمان ملی استاندارد است که منجر به تولید ایزوگام‌های باکیفیت و در نتیجه رضایت مشتریان در گذر زمان شده است.

علاوه کیفیت بالا، دسترسی این شهر به دو مورد از مهم‌ترین پالایشگاه‌های تولید قیر در کشور نیز در موفقیت این ایزوگام‌های این شهر بی‌تأثیر نبوده است. کارخانه‌های ایزوگام دلیجان با دسترسی سریع و راحت به این پالایشگاه و همچنین نزدیکی به کارخانه‌های تولید الیاف مصنوعی، کارخانه تولید پودر و کارخانه تولید نایلکس موجب شده است تا دلیجان ظرفیت تولید بسیار بالایی داشته باشد. به‌طوری که در حال حاضر ۶۰ درصد از ایزوگام موردنیاز کشور توسط ایزوگام دلیجان تأمین می‌شود. این یعنی چیزی بین ۸۰ تا ۹۵ میلیون مترمربع ایزوگام در این شهرستان تولید می‌شود.

علاوه بر این موارد، استخدام نیروهای کار متخصص و همچنین کارشناسان خبره موجب افزایش کیفیت هرچه بیشتر ایزوگام دلیجان شده است. ایزوگام‌های این شهر به کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، سوریه و تاجیکستان صادر می‌شوند.

ایزوگام اصل دلیجان را چگونه تشخیص دهیم؟

نحوه تشخیص ایزوگام اصل دلیجان، متأسفانه، در حال حاضر در بازار نمونه‌های تقلبی از ایزوگام‌های اصلی دلیجان نیز وجود دارد. به همین دلیل برای خرید نمونه‌های اصلی، باید با چند ترفند تشخیص نمونه اصلی از تقلبی آشنا شوید. برخی از این ترفندها عبارت‌اند از:

تست قدرت کشسانی

اولین تست ساده‌ای که می‌توانید برای انتخاب ایزوگام اصل دلیجان انجام دهید، این است که ایزوگام را در دست بگیرید و آن را از اطراف بکشید. ایزوگام اصل باید کشسانی خوبی داشته باشد و با کشش دست دچار شکستگی نشود. همچنین می‌توانید برای تست مطمئن‌تر ابتدا ایزوگام را مدتی در دمای پایین قرار دهید و سپس قدرت کشسانی ایزوگام را تست کنید.

بوی ایزوگام

ایزوگام دلیجان اصل نباید بوی نامطبوعی داشته باشد. ایزوگام‌هایی که بوی بیش از حد نامطبوعی دارند، به‌احتمال زیاد تقلبی هستند.

ضمانت

ایزوگام دلیجان اگر نمونه اصلی باشد و توسط یک نصاب حرفه‌ای و باتجربه نصب شود، بین ۱۵ تا ۲۰ سال ضمانت می‌شود.

سیاه نکردن دست

راه ساده بعدی برای تست اصل بودن ایزوگام دلیجان دست‌کشیدن روی قسمت بیرونی عایق آن است. ایزوگام اصل و باکیفیت نباید دستان شما را سیاه کند و رنگ ایزوگام را به خود جذب کند.

اجزای تشکیل‌دهنده ایزوگام اصل دلیجان

ایزوگام‌های اصل دلیجان باید دارای دولایه باشند. لایه زیرین ایزوگام از الی%

پیمایش به بالا
تماس سریع