قیمت نصب ایزوگام در تهران

قیمت نصب ایزوگام در تهران

ایزوگام یکی از مهم ترین ابزارها است که برای آب بندی قسمت های مختلف سازهای ساختمانی و تاسیساتی مورد استفاده قرار می گیرد.  ایزوگام ها با نام برندهای مختلفی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. به عنوان مثال دلیجان یکی از مهم ترین برندهایی هست که ایزوگام های با کیفیت تولید می کند و قیمت ایزوگام نیز بسیار اقتصادی است و برای خرید نیز مناسب است.

با این حال در این مقاله ما قصد داریم قیمت نصب و اجرای ایزوگام در تهران را بررسی کنیم و جزییات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس با وب سایت تهران آسفالت همراه باشید تا در این زمینه نکات مهمی به شما ارائه شود.

روش های محاسبه قیمت نصب ایزوگام در تهران

قیمت ایزوگام با نصب و اجرا مخصوصا برای محیط هایی که مساحتی بالای 50 متر مربع را به خودشان اختصاص می دهند، در هر متر مربع 45 هزار تومان خواهد بود.

این قیمت معمولا به عنوان یک قیمت اقتصادی در نظر گرفته می شود و به همراه نصب و اجرا ده سال ضمانت نامه کتبی نیز دارد.

با این حال توجه داشته باشید که نصب ایزوگام باید توسط افرادی نصب شود که تجربه بسیار بالایی در این زمینه دارند. قیمت گفته شده قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان هست که بسیار هم کیفیت خوبی از لحاظ ساختاری را به خودش اختصاص می دهد.

محاسبه قیمت نصب ایزوگام در تهران

 

هزینه نصب هر متر ایزوگام در تهران

قیمت اجرای ایزوگام در تهران به ازای هر متر موارد زیر را شامل می شود:

  1. در صورتی که فرد لوازم کار را خودش تهیه کند، روزانه بر مبنای تخصص اجرای کار چیزی در حدود 250 الی 700 هزار تومان را باید پرداخت کند.
  2. همچنین برای نصب ایزوگام در هر متر مربع می توان هزینه ای در حدود 20 الی 40 هزار تومان را در نظر گرفت.
  3. با این حال باید در نظر داشته باشید که افرادی که می خواهند ایزوگام در تهران را برای شما نصب کنند باید از تخصص بسیار بالایی در زمینه نصب برخوردار باشند تا نتیجه کار نیز خوب در آید.
  4. ایزوگام ها طرح های مختلفی نیز دارند که زیبایی و تنوع طرح جز موارد بسیار جذاب در خصوص استفاده از ایزوگام به حساب می آید.
  5. ایزوگام هایی که طرح دار هستند را می توانیم برای نما و دیوارها از آن استفاده کنیم.
  6. این نوع ایزوگام در برابر اشعه یو وی نیز از خودش مقاومت نشان می دهد که باید آن را در نظر داشته باشید.

 قیمت نصب هر متر ایزوگام در تهران

 

قیمت نصب ایزوگام در شمال تهران

قیمت نصب ایزوگام در شمال تهران نیز به شرح زیر است:

برای محیط هایی که متراژی بیش تر از 50 متر مربع دارند، می توان هزینه ای با عنوان 140 هزار الی 200 هزار تومان را در نظر گرفت. با این حال نصب ایزوگام نیز زمان خاصی را در بر می گیرد و این زمان نیز بر روی هزینه می تواند تاثیراتی داشته باشد، این مورد را نیز باید به خاطر بسپارید و قبل از نصب، با نصاب ایزوگام شرکت تهران آسفالت تمامی این موارد را باید طی کنید.

قیمت نصب ایزوگام در شمال تهران

 

قیمت نصب ایزوگام در جنوب تهران

قیمت ایزوگام بر اساس تنوع طرح می تواند متفاوت باشد ولی قیمت نصب ایزوگام در جنوب تهران  با توجه به ضمانت و بیمه و اجرا و نصب به شرح زیر خواهد بود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

 

ضمانت نامه ایزوگام 10 ساله است و بیمه نامه آن 5 ساله خواهد بود. قیمت نصب ایزوگام نیز بر مبنای چند لایه بودن و میزان در جه آن  متفاوت خواهد بود. در این بخش باید میزان قیمت ایزوگام، و میزان دستمزد افراد را در نظر بگیریم. زمانی که این دو را حساب کردیم تقریبا می توان گفت که قیمت نصب ایزوگام در جنوب تهران به راحتی بدست آمده است.

قیمت نصب ایزوگام در جنوب تهران

 

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که قیمت ایزوگام های تک لایه نیز 20 الی 30 درصد ارزان تر از ایزوگام هایی هستند که به صورت دو لایه در بازار به فروش می رسند.

در صورتی که ایزوگام به همراه بیمه نامه در اختیار شما قرار داده شود مزایایی را نیز به همراه خواهد داشت که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • اولین مورد جبران میزان خسارت وارده در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ایزوگام مربوطه خواهد بود.
  • از کیفیت ایزوگام نیز اطمینان کاملی پیدا می کنید و نسبت به خرید و نصب آن نیز اقدامات  لازم را انجام می دهید.
  • البته انتخاب برند معتبر که دارای گارانتی باشد و مقایسه قیمت ها و میزان تفاوت قیمت ها نسبت به هم جز نکاتی است که قبل از خرید و نصب ایزوگام باید به یادداشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید، و بهترین شیوه نصب برای شما انجام گیرد.
  • همچنین نکته ای که قبلا به آن اشاره داشتیم این است که نصاب باید بسیار مجرب و کارآزموده باشد تا بتواند شما را به نتیجه ای که می خواهید برساند.

قیمت نصب ایزوگام در شرق تهران

قیمت نصب ایزوگام در شرق تهران  نیز مواردی را در بر می گیرد که باید آن ها را در نظر داشته باشید:

قیمت نصب ایزوگام بسته به مکان مربوطه از 30 هزار تومان تا 35 هزار تومان در شرق تهران در نظر گرفته می شود. در واقع این قیمت ها باید توافق شوند چون در ابتدا ممکن است با نصاب به توفق برسید که مکان مربوطه مثلا 30 الی 40 متر است ولی در هنگام بررسی نصاب میزان ممکن است که بیشتر و یا کمتر شود.

با این حال نکته مهم در این خصوص این است که  از قبل با نصاب توافق داشته باشید، تا قیمت دقیق را بر مبنای میزان متراژ به شما بگوید و سپس بتواند کارش را هر چه زودتر شروع کند.به عنوان مثال قیمت ایزوگام سپهر گستر دلیجان ساده، چیزی در حدود 100 هزار تومان است که باز هم باید گفته شود که بر مبنای متراژ این هزینه بسیار متفاوت تر از چیزی خواهد بود که شما می توانید آن را در هنگام خرید  به یاد داشته باشید.

 

قیمت نصب ایزوگام در شرق تهران

همچنین در صورتی که از ایزوگام دیار بام دلیجان ساده استفاده کنید و یا از دلیجان فویل دار استفاده کنید، باید هزینه ای در حدود 90 الی 98 هزار تومان را بپردازید و این امر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

همچنین همان طور که قبلا گفته شد، ایزوگام ها طرح های ساده و رنگی دارند و این نوع طرح ها را شما می توانید بسته به محیطی که در آن ایزوگام نصب می شود انتخاب کنید. کیفیت های آن را نیز بر مبنای چند لایه بودن آن باید در نظر بگیرید. این قیمت ها نیز به مرور زمان  و با توجه به وضعیت اقتصادی می توانند تغییر کنند. البته توجه به این نکته ضروری است که فردی که می خواهد نصب ایزوگام را انجام دهد باید از تجربه قابل قبولی برخوردار باشد.

قیمت نصب ایزوگام در غرب تهران

قیمت نصب ایزوگام در غرب تهران نیز بر مبنای برند و زمان نصب بسیار متفاوت است. در عین حال توجه به این نکته ضروری است که وقتی شما از نصاب می خواهید که به محل مورد نظر شما برای نصب بیاید، او در ابتدا از شما میزان متراژ محیط را می پرسد و شما باید به طور دقیق این میزان متراژ را به او اعلام کنید تا او نیز به اندازه کافی از ایزوگام استفاده کند و محل مربوطه را به خوبی و به رطز صحیح ایزوگام کند.

نکته بسیار مهم دیگر نیز این است که قیمت نصب ایزوگام در این حالت برای شما به طور بسیار دقیق محسابه خواهد شد.

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند بر روی قیمت ایزوگام تاثیر بگذارد و میزان آن را کم و یا زیاد کند، میزان متراژ محیطی است که قرار است در آن جا ایزوگام کاری به انجام برسد. روند کار نیز میزان زمانی را می طلبد.

در  نتیجه قبل از انجام کار فرد نصاب به شما میزان هزینه مربوطه را می گوید. در صورتی که شما قبول کنید ادامه کار برای شما انجام می گیرد و البته کیفیت ایزوگام و چند لایه بودن آن را نیز باید در نظر بگیرید.

قیمت ایزوگام نیز بر مبنای اندازه و لایه و  درجه بندی آن حساب می شود. این لایه و درجه بندی در واقع می تواند نشان از کیفیتی باشد که ما می توانیم برای ایزوگام مربوطه آن را در نظر بگیریم.

پس در هنگام خرید و هنگام نصب باید به تمامی موارد گفته شده در این مقاله توجه کنید و کیفیت خوب را برای محیطی که در آن هستید  انتخاب کنید و این کار برای شما میزان هزینه ای را می طلبد که این هزینه بسیار هم ضروری است و شما با پرداخت آن از کیفیت خرید با کیفیت ایزوگام و نصب با کیفیت آن برخوردار خواهید شد.

نتیجه گیری

در این مقاله ما قیمت اجرای و نصب ایزوگام در تهران را بررسی کردیم و جزییات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت ایزوگام و نصب آن در قسمت های مختلف تهران متفاوت است. شما باید در هنگام خرید به تمامی نکات گفته شده در این مقاله توجه کنید تا کیفیت عالی ایزوگام و نصب با کیفیت آن در اختیار شما قرار گیرد.

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز انواع ایزوگام از منوی بالای سایت گزینه قیمت ایزوگام را انتخاب نمایید و یا با استفاده از شماره تلفن های موجود در وب سایت تهران آسفالت با یکی از مشاورین ما گفتگو کنید.

همکاران ما در شرکت تهران آسفالت هم از طریق تماس تلفنی و هم بصورت آنلاین در کانال رسمی تهران آسفالت در پیام رسان روبیکا می توانند بخوبی شما را در هزینه نهایی نصب ایزوگام در پروژه کاری شما راهنمایی کنند.

به این منظور در بالای همین وب سایت دکمه ایی با نام گفتگو در روبیکا لحاظ شده است.

بخاطر داشته باشید که اعزام کارشناس و بازدید از محل و محاسبه و برآورد هزینه نصب ایزوگام در سراسر تهران توسط شرکت تهران آسفالت کاملا رایگان می باشد.

پیمایش به بالا
تماس سریع