قیمت فروش ایزوگام در سال 1403

قیمت فروش ایزوگام در سال 1403

ایزوگام نوعی عایق آماده و ضدآب است که برای جلوگیری از نم‌دادن ساختمان‌ها به کار می‌رود. امروزه خرید ایزوگام یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های سازندگان و مالکین ساختمان‌هاست. در این مقاله با بررسی کامل قیمت فروش ایزوگام در سال 1403 برای برندهای برتر در این زمینه، به شما در تصمیم‌گیری کمک خواهیم کرد.

قیمت فروش ایزوگام

 

قیمت فروش ایزوگام در تهران

قیمت فروش ایزوگام، انواع زیادی از فروشگاه‌های حضوری و آنلاین در تهران وجود دارند که در زمینه فروش ایزوگام فعالیت می‌کنند. قبل از ذکر قیمت انواع ایزوگام، بهتر است به معرفی عوامل مؤثر در قیمت ایزوگام بپردازیم.

قیمت فروش ایزوگام در تهران

 

نوع ایزوگام، مؤثر در قیمت فروش ایزوگام در سال 1403

قیمت فروش ایزوگام، ایزوگام‌ها انواع مختلفی از جمله پلی‌استایرنی و فومی دارند. قیمت نوع فومی نسبت به سایر مدل‌های این محصول بالاتر است.

ضخامت ایزوگام و تعداد لایه‌های آن

ایزوگام‌ها در انواع تک‌لایه با ضخامت حدودی ۳ میلی‌متر، دولایه با ضخامت حدودی ۴ میلی‌متر و  سه‌لایه با ضخامت ۵ میلی‌متر و بیشتر یافت می‌شوند. در تمامی انواع ایزوگام، ضخامت بیشتر باعث بالارفتن قیمت فروش آن هم می‌شود.

کیفیت مواد به‌کاررفته برای ساخت ایزوگام

هرچه موادی که در ساختار ایزوگام به کار می‌روند، از جمله آلومینیم و الیاف شیشه‌ای جنس بهتری داشته باشند، قیمت تمام‌شده‌ی آن بالاتر است.

برند، عاملی موثر بر قیمت فروش ایزوگام در سال 1403

برندهای مختلفی در کشور، اقدام به تولید انواع ایزوگام کرده و می‌کنند که در ادامه به بررسی چند برند و قیمت روز آنها می‌پردازیم.

قیمت فروش ایزوگام دلیجان

قیمت فروش ایزوگام، اکثر شرکت‌های تولید ایزوگام کشور در شهر دلیجان قرار دارند و شرکت معروف ایزوگام دلیجان یکی از آنهاست. این شرکت با نام گروه صنعتی تولیدی هیرمان دلیجان، انواع ایزوگام‌های یک، دو و سه‌لایه را برای انواع شرایط آب‌وهوایی و تمامی مناطق معتدل، سردسیر و گرمسیر کشور تولید می‌کند.

قیمت فروش ایزوگام دلیجان

کیفیت محصولات این شرکت بسیار بالاست و به همراه تمامی آنها، بیمه‌نامه‌ی ۵ساله و ضمانت‌نامه‌ی کتبی ۱۰ساله هم ارائه می‌شود. قیمت فروش ایزوگام در سال 1403 برای انواع محصولات این برند به شرح زیر است:

  • قیمت فروش هر رول ده‌متری ایزوگام پشم‌شیشه ساده دلیجان ۶۵۰ هزار تومان
  • قیمت فروش هر رول ده‌متری ایزوگام پشم‌شیشه فویل دار دلیجان ۷۰۰ هزار تومان
  • قیمت فروش هر رول ده‌متری ایزوگام حلزون دلیجان ۹۴۰ هزار تومان
  • قیمت هر رول ده‌متری ایزوگام صادراتی بردین دلیجان ۹۹۰ هزار تومان
  • قیمت هر رول ده‌متری ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان دلیجان ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان

دقت داشته باشید که قیمت‌های ارائه شده فقط برای خرید یک رول ده‌متری از هر کدام از مدل‌های ایزوگام است و به‌تمامی قیمت‌ها، هزینه‌های دیگری از جمله هزینه نصب و خرید لوازم جانبی هم اضافه خواهد شد.

قیمت فروش ایزوگام بام گستر دلیجان

قیمت فروش ایزوگام، بام گستر دلیجان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع عایق‌های رطوبتی از جمله ایزوگام است و از سال ۱۳۷۵ در این عرصه فعالیت می‌کند. این شرکت با ظرفیت تولید بالا و به‌کارگیری متخصص‌ترین افراد در زمینه‌ی تولید ایزوگام و کنترل کیفیت آنها با برترین آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت، انواع ایزوگام را با باکیفیت‌ترین پلی‌استر، فویل و تیشو به شما ارائه می‌دهد. قیمت اجناس این شرکت باتوجه‌به کیفیت آنها بسیار به‌صرفه است.

قیمت فروش ایزوگام‌های این برند به شرح زیر است:

قیمت فروش و نصب ایزوگام توسط شرکت تهران آسفالت

پس از یافتن قیمت انواع مدل‌های آسفالت و برآورد تعداد رول مورد نیازتان، مسئله‌ی مهمی که با آن روبرو می‌شوید، یافتن یک شرکت مناسب برای خرید ایزوگام بااصالت و نصب و اجرای آنهاست. شرکت ایزوگام ستاره انواع برندهای برتر ایزوگام را با منصفانه ترین قیمت فروش ایزوگام در سال 1403 و ضمانت ۱۰ساله  بدون قیدوشرط به شما ارائه می‌کند. این شرکت همچنین فرایند نصب و اجرا را بالاترین کیفیت برای شما انجام می‌دهد.

از مزایای این شرکت اعزام کارشناس خبره به محل موردنظر به‌صورت رایگان است. کارشناس، بعد از بررسی کامل مکان مدنظر شما، هزینه‌ی دقیق برای تمامی فرایندها از خرید تا اجرا و زمان تقریبی آن را به اطلاع شما خواهد رساند و شما در صورت تمایل می‌توانید از خدمات این شرکت استفاده کنید.

جمع‌بندی

ایزوگام ابزاری مهم در صنعت ساختمان است و در این مطلب به بررسی قیمت انواع ایزوگام پرداختیم. شما در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی در زمینه‌ی خرید و یا نصب ایزوگام می‌توانید با شرکت ایزوگام تهران آسفالت تماس بگیریدو یا با مشاور آنلاین تهران آسفالت در روبیکا صحبت نمایید. این شرکت تمامی مراحل تأمین، نصب و اجرا از ابتدا تا انتها را به طور کامل برای شما در هر مکانی انجام می‌دهد.

پیمایش به بالا
تماس سریع