قیمت روز ایزوگام و خدمات ایزوگام با نصب

صفر تا صد نکات مهم درمورد قیمت روز ایزوگام و خدمات ایزوگام با نصب

آیا به دنبال تهیه‌ی ایزوگام باکیفیت برای عایق‌کاری هستید؟ در این مطلب به شما در مورد قیمت روز ایزوگام و خدمات ایزوگام با نصب نکات مهمی را می‌گوییم تا بتوانید تجربه‌ی بهتری در زمینه خرید و نصب ایزوگام داشته باشید.

قیمت روز ایزوگام

امروزه انواع متفاوتی از ایزوگام در بازار وجود دارند و عوامل زیادی در قیمت آنها مؤثرند. اولین عامل مؤثر برند است. برندهای متفاوتی در بازار ایران وجود دارند و از بهترین آنها می‌توان به ایزوگام دلیجان اشاره کرد، البته دقت داشته باشید که ایزوگام دلیجان یک برند خاص نیست و کارخانه‌های متفاوت تولید ایزوگام در شهر دلیجان وجود دارند و همه‌ی آنها به آخر اسم برند خود نام دلیجان را اضافه می‌کنند.

نوع ایزوگام هم در قیمت مؤثر است. ایزوگام‌ها در انواع ساده و طرح دار یافت می‌شوند. ایزوگام‌های طرح دار خود انواع بسیار متفاوتی دارند، از جمله ایزوگام‌های طرح چمن یا طرح آجر که قیمت هر کدام از این موارد با هم بسیار متفاوت است. همچنین تمامی مدل‌ها چه ساده و چه طرح دار می‌توانند در یک یا چندلایه با ضخامت‌های مختلف تولید شوند و این عامل هم در قیمت آنها تأثیر به سزایی خواهد داشت.

شما قبل از توجه به قیمت ایزوگام، باید کیفیت آن را مدنظر قرار دهید. ابتدا ایزوگام مناسب برای سطح موردنظر خود را بشناسید. بسته به سردسیر یا گرمسیر بودن منطقه و همچنین شرایط خاص سطح موردنظر شما قیمت آن هم متفاوت خواهد بود و در مورد این موضوع بهتر است با یک کارشناس خبره مشورت کنید. پس از تعیین نوع ایزوگام موردنیاز، تعداد لایه‌ها و ضخامت را به‌دقت بررسی کنید. ایزوگامی که ضخامت زیر ۳ میلی‌متر داشته باشد، چندان باکیفیت نخواهد بود.

نکته‌ی بعدی که بسیار مهم و در قیمت روز ایزوگام هم تأثیرگذار است، کیفیت مواد به‌کاررفته در ایزوگام از جمله مواد نفتی و الیاف آن است. شما باید ایزوگامی که از قیر خالص تهیه شده را خریداری کنید. ایزوگام با ناخالص بوی نامطبوعی خواهد داشت. سایر روش‌های تشخیص ایزوگام باکیفیت را در دیگر مطالب سایت به طور کامل بررسی کرده‌ایم و شما می‌توانید به آنها مراجعه کنید.

دستمزد نصاب ایزوگام و هزینه‌های جانبی

پس از خرید تعداد رول موردنیاز از ایزوگام، هزینه‌ی شما تمام نخواهند شد. در این به بخش به بررسی هزینه‌های جانبی و قیمت خدمات ایزوگام با نصب می‌پردازیم. در گام اول شما باید یک نصاب حرفه‌ای پیدا کنید و دستمزد ایشان را استعلام بگیرید. دقت داشته باشید نصاب حرفه‌ای باید دارای سابقه کار کافی و مدارک و گواهینامه‌های تخصصی نصب ایزوگام باشد. بهتر است همواره از شرکت‌های معتبر برای پیداکردن نصاب کمک بگیرید تا اطمینان خاطر داشته باشید که یک ایزوگام کار حرفه‌ای مراحل عایق‌بندی سطح موردنظر شما را به‌خوبی انجام خواهد داد. دستمزد نصاب ‌بسته به عوامل متفاوتی همچون متراژ محل موردنظر برای نصب، سختی کار، نوع ایزوگام و… متفاوت خواهد بود.

نصاب و ایزوگام کار برای اجرای ایزوگام به انواع زیادی از لوازم جانبی هم احتیاج خواهد داشت و این عوامل هم در قیمت نهایی نقش دارند. لوازم جانبی موردنیاز برای نصب و اجرای ایزوگام، شامل شعله‌پخش‌کن، کپسول گاز، انواع ابزارهای برش‌دهنده، دستکش و چکمه‌ی ایمنی نسوز و موارد لازم برای زیرسازی از جمله دوغاب و قیر و… هستند. این موارد می‌توانند توسط خود شما یا نصاب تهیه شوند و در هزینه‌ای که توسط شما پرداخت می‌شود، مؤثر باشند. هزینه‌ی نهایی شما شامل این موارد و قیمت روز ایزوگام خواهد بود. قبل از انجام هر کاری، بهتر است در مورد تهیه‌ی این لوازم با نصاب مشورت کنید و بررسی کنید که تهیه‌ی لوازم توسط نصاب برای شما به‌صرفه‌تر است یا اینکه خودتان اقدام به تهیه آنها کنید.

همچنین ممکن است برای زیرسازی صحیح سطوح موردنظر خود به مقداری مصالح ساختمانی از جمله سیمان هم احتیاج داشته باشید. این موارد پس از بازدید کارشناس از محل به شما اعلام خواهد شد.

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی مهم‌ترین نکات در مورد قیمت ایزوگام پرداختیم. همچنین قیمت خدمات ایزوگام با نصب را بررسی کردیم و دیدیم که در هر مرحله هزینه‌های جداگانه‌ای وجود دارند که شما باید بپردازید. شرکت ایزوگام تهران آسفالت انجام تمامی این مراحل را برای شما بسیار آسان کرده است. این شرکت تأمین‌کننده برترین ایزوگام‌های کشور است و مجرب‌ترین نصب‌کننده‌های ایزوگام نیز در این شرکت مشغول به کار هستند. شما می‌توانید با خیال راحت تمامی مراحل خرید تا اجرای ایزوگام را به شرکت ایزوگام تهران آسفالت بسپارید و پس از نهایی‌شدن فرایند، از کیفیت بالای خدمات ارائه شده لذت ببرید.

جهت ارتباط با ما بصورت آنلاین لطفا از منوی بای همین سایت دکمه گفتگو در روبیکا را انتخاب نمایید.

پیمایش به بالا
تماس سریع