قیمت ایزوگام متری چقدر؟

قیمت ایزوگام متری

ما در این مطلب قصد داریم به بررسی ایزوگام و معرفی عوامل موثر در تعیین قیمت ایزوگام متری بپردازیم. ایزوگام به عنوان یک عایق نفوذ ناپذیر در برابر نفوذ آب و رطوبت شناخته می‎شود. ایزوگام از الیاف مصنوعی و قیر ساخته شده است و می‏توان از آن در فرآیند عایق سازی سرویس بهداشتی، پشت بام، پی و استخر استفاده کرد.

قیمت ایزوگام متری چقدر؟ در تهران

متریال اولیه و مواد تشکیل دهنده ایزوگام

قیمت ایزوگام متری، توجه داشته باشید که استفاده از بهترین مواد اولیه برای تولید ایزوگام، منجر به تولید یک ایزوگام با کیفیت بعنوان یک عایق رطوبتی مستحکم و مقاوم می‏شود. متریال اولیه مورد استفاده در فرآیند ساخت یک ایزوگام با کیفیت، شامل موارد بیان شده در زیر است.

  1. قیر با درجه خلوص 60 الی 70 درصد
  2. پلی استر
  3. تیشو فویل آلومینیوم ۱۴ یا ۱۶ میکرون
  4. پلاستیک پشت لایه ایزوگام پودر تالک
  5. مواد APP و SBS درجه یک
  6. پوشال و گونی پلاستیکی

ابعاد و ضخامت ورق ایزوگام استاندارد

قیمت ایزوگام متری، ایزوگام به عنوان یک عایق رطوبتی، محصول با کیفیت و پرکاربردی است که از آن به منظور جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت استفاده می‎کنند. ایزوگام به صورت رول‏های 10 متری برش خورده و بسته بندی می‎شود. بر اساس استاندارهای جهانی، ابعاد هر رول ایزوگام استاندارد عموماً باید 10 متر طول و 1 متر عرض داشته باشد. علاوه بر این، ضخامت ایزوگام مرغوب در اغلب موارد بین 3.5 تا 5 میلی‌متر است. توجه داشته باشید که وزن هر ایزوگام متناسب با ضخامت آن تنظیم می‌شود.

شایان توجه است که کیفیت قیر، متریال و مواد اولیه، مراحل تولید و همچنین ضخامت و وزن یک رول ایزوگام، بیانگر مشخصات فنی یک ایزوگام استاندارد است. همچنین، نوع، شکل بسته بندی و نام شرکت تولید کننده نیز می‏تواند تضمینی بر سلامت کیفیت ایزوگام باشد.

مشخصات و ویژگی‎های یک ایزوگام خوب

در این بخش از مبحث بررسی قیمت ایزوگام متری قصد داریم به معرفی ویژگی‎های یک ایزوگام خوب و باکیفیت بپردازیم. مشخصات و ویژگی‎های یک ایزوگام خوب شامل موارد بیان شده در زیر است.

  1. وزن استاندارد برای هر رول ایزوگام بین 37 تا 42 کیلوگرم است، بنابراین یک ایزوگام خوب باید دارای حداقل وزن ممکن باشد.
  2. حداقل ضخامت استاندارد یک رول ایزوگام باید 3.5 میلی‎متر باشد. یک ایزوگام با کیفیت باید دارای حداقل ضخامت استاندارد باشد.
  3. وزن یک ایزوگام استاندارد باید با ضخامت آن متناسب باشد.
  4. اطلاعات محصول باید بر روی لیبل و بدنه ایزوگام ثبت شده باشد.
  5. نام شرکت تولیدکننده و اطلاعات تماس آن باید بر روی محصول قید شده باشد.
  6. محصول باید به صورت وکیوم بسته بندی شده و دارای شیرنگ و لیبل باشد.
  7. در پروسه تولید ایزوگام استاندارد باید از مواد اولیه با کیفیت او قیر پالایشگاهی با گرید 60/70 استفاده شود.
  8. جهت تولید الیاف لایه داخلی مورد استفاده در پروسه ساخت ایزوگام، باید از تیشو 66 نخ با گرید A و الیاف پلی استر با تراکم حداقل 120 گرم استفاده شود.

چند نکته بسیار مهم که باید در هنگام حمل‌ و نقل ایزوگام به آن توجه داشته باشید

اکثر شرکت‌های فروشنده ایزوگام، خود وظیفه حمل و نقل و حتی نصب آن را بر عهده می‎گیرند. با این حال، اگر شما قصد دارید که خودتان وظیفه حمل ‌و نقل ایزوگام را بر عهده بگیرید، لازم است به نکات اشاره شده در این بخش توجه داشته باشید.

  1. به هیچ وجه نباید ایزوگام را پرتاب کنید، بلکه باید ایزوگام را تا محل مورد نظر حمل کنید.
  2. دمای مناسب برای نگهداری ایزوگام دمای 5 تا 25 درجه سانتی‌گراد است، بنابراین رول‌های ایزوگام را در جای خشک نگهداری کنید.
  3. در این بخش از مبحث بررسی قیمت ایزوگام متری باید بدانید که نگهداری بیش از ۱۲ ماه پس از تاریخ تولید ایزوگام توصیه نمی‌شود. از این رو ضروری است که حتماً قبل از خرید ایزوگام به تاریخ تولید آن دقت کنید.
  4. بهترین شرایط نگهداری از رول‌های ایزوگام این است که حتما آن‌ها را به صورت عمودی نگه دارید. پس از خواباندن آن‌ها به صورت افقی جلوگیری کنید.
  5. به هیچ وجه رول‌های ایزوگام را بر روی یکدیگر قرار ندهید.

قیمت ایزوگام متری

قیمت ایزوگام متری، مسلماً هر چقدر کیفیت ایزوگام بالاتر رود، قیمت ایزوگام نیز افزایش خواهد یافت. از آنجایی که هر چه ایزوگام با کیفیت‌تر باشد، احتمال نشت آب و آسیب دیدگی ایزوگام کمتر خواهد بود، به همین خاطر پیشنهاد می‎شود که هیچگاه تنها بر اساس قیمت، ایزوگام را انتخاب نکنید.

عوامل موثر در تعیین قیمت ایزوگام متری

در فرآیند تعیین قیمت ایزوگام فاکتورهای مختلف و موثری وجود دارد که باید به آن‌ها توجه داشته باشید. از جمله این عوامل می‏توان به کیفیت قیر مورد استفاده در ایزوگام، تعداد لایه‏ها، کیفیت الیاف پلی استر و الیاف شیشه مورد استفاده، ضخامت، وزن هر رول و غیره اشاره کرد.

اگر شما نیز از مشکلاتی مانند رطوبت و نشتی آب به داخل ساختمان خود، کلافه و خسته شدید، بهتر است از ایزوگام به عنوان عایق استفاده کنید. شرکت تهران آسفالت در حوزه تامین، فروش و نصب فعالیت می‎کند. شما با مراجعه به سایت این مجموعه می‌توانید با کیفیت‏ترین ایزوگام را با مقرون به صرفه‌ترین قیمت خریداری کنید.

عوامل موثر در تعیین قیمت ایزوگام متری در بازار

 

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان متری چند؟

ایزوگام بام گستر دلیجان یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین انواع ایزوگام است که معمولا همه مایلند بداند که قیمت هر متر ایزوگام بام گستر دلیجان در تهران با نصب و یا بدون نصب چقدر است.

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان متری چند؟

خدمت شما عزیزان عرض میکنم که برای دریافت لیست جدید قیمت متری ایزوگام، از جمله ایزوگام بام گستر با ثبت 117 بهتر است با مشاورین شرکت شهر آسفالت از طریق شماره تلفن های موجود تماس بگیرید و یا از منوی بالای وب سایت دکمه گفتگو در از طریق پیام رسان روبیکا را انتخاب نمایید.

همکاران ما در بخش ارتباطات و فروش تهران آسفالت در طول شبانه روز آماده پاسخگویی هستند.

 

پیمایش به بالا
تماس سریع