قیمت ایزوگام فویل دار

قیمت ایزوگام فویل دار

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی ایزوگام فویل دار و عوامل موثر در تعیین قیمت ایزوگام فویل دار بپردازیم. جالب است بدانید که ایزوگام‌های فویل دار یکی از پرکاربردترین انواع ایزوگام هستند که در بسیاری از پروژه‎های ساختمانی و عمرانی مورد استفاده قرار می‎گیرند.

قیمت ایزوگام فویل دار جدید

منظور از فویل ایزوگام چیست؟

قیمت ایزوگام فویل دار، فویل مورد استفاده در پروسه پوشش دار کردن ایزوگام، ورقی از جنس آلومینیوم است. همانطور که پیش از این نیز بیان کردیم، ایزوگام فویل دار از جمله عایق‌های مقاوم در برابر رطوبت و آب است که در بسیاری از صنایع مختلف کاربرد دارد. فویل مورد استفاده در ایزوگام، ورق‏های آلومینیومی هستند که ضخامت و عرض مشخصی دارند. در حقیقت، بالا رفتن دما و جذب نور از جمله عوامل مخرب در انواع عایق رطوبتی به شمار می‌آیند. به همین دلیل، به منظور افزایش استحکام و مقاومت ایزوگام، ورق‌های فویل را بر روی سطح ایزوگام نصب می‎کنند.

فویل ایزوگام چیست؟

نصب ورق‌های فویل دار بر روی ایزوگام سبب می‌شود تا زمانیکه دمای هوا بالا بوده و هوا گرم است، نور خورشید منعکس شود. انعکاس نور خورشید از سطح ایزوگام مانع از روان شدن یا شل شدن قیر می‌شود. به همین دلیل است که ایزوگام فویل دار بخاطر ضخامت بالا و قابلیت آن در بازتاب نور خورشید، گزینه مناسبی برای عایق‌کاری آن دسته از مکان‎هایی که مسقیماً در معرض نور خورشید قرار دارند، است.

تفاوت‌های موجود بین ایزوگام‌های فویل دار و ساده

قیمت ایزوگام فویل دار، نکته بسیار مهمی که باید در زمان خرید ایزوگام به آن توجه داشته باشید، انتخاب ایزوگام متناسب با کاربری مورد نظر شما و آب و هوای آن منطقه است. در ادامه این بخش قصد داریم به معرفی تفاوت‎ ایزوگام‌های فویل دار و ساده بپردازیم.

تفاوت ایزوگام فویل دار و ساده

ایزوگام بدون فویل و ساده

قیمت ایزوگام فویل دار، در این بخش از معرفی عوامل موثر در تعیین قیمت ایزوگام فویل دار قصد داریم به معرفی ایزوگام ساده و مقایسه ایزوگام ساده و فویل دار بپردازیم.

  1. به طور معمول ایزوگام‌های ساده در پی و فونداسیون ساختمان، کف و دیوار حمام و آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  2. ایزوگام بدون روکش یا ساده به صورت سفارشی و در نتیجه با ضخامت استاندارد تولید می‎شود.
  3. مسلماً قیمت ایزوگام‌های ساده کمتر و ارزان‎تر از ایزوگام فویل دار است.

ایزوگام بدون فویل و ساده

ایزوگام فویل دار

  1. ایزوگام‌های فویل دار بر خلاف ایزوگام‌های ساده سفارشی نبوده و در ضخامت مشخصی بین 14 یا 16 میکرون تولید می‏شوند.
  2. روکش فویل در ایزوگام‌های فویل دار سبب مقاومت این نوع ایزوگام در برابر تابش نور خورشید و افزایش مقاومت آن می‎شود.
  3. فویل آلومینیومی در این نوع ایزوگام به علت زیبایی سبب ایجاد یک نمای خاص در ساختمان می‏شود.

معرفی مزایا و معایب ایزوگام‌های فویل دار

ایزوگام فویل دار دارای مزایا و معایبی است که در ادامه این بخش قصد داریم به ترتیب به معرفی مزایا و معایب آن بپردازیم.

  1. ایزوگام فویل دار گزینه بسیار محبوبی برای عایق بندی پشت بام و دیوارها است.
  2. ایزوگام فویل دار نسبت به سایر انواع ایزوگام بسیار زیباتر است.
  3. مهم‎ترین قابلیت ایزوگام فویل دار، انعکاس نور خورشید و محافظت از سقف ساختمان در برابر گرم شدن بیش از حد آن است. فویل موجود بر روی سطح ایزوگام، نور خورشید را انعکاس داده و به این ترتبیب سبب می‌شود که ایزوگام شل و گرم نشود.
  4. ممانعت از هدر رفتن انرژی
  5. تخلیه بسیار سریع برف و باران از سطح پشت بام ساختمان نسبت به سایر ابزارهای عایق کاری

در این بخش از معرفی عوامل موثر در تعیین قیمت ایزوگام فویل دار، قصد داریم به معرفی معایب ایزوگام فویل دار بپردازیم.

  1. هزینه اجرای نسبتاً زیاد این نوع از ایزوگام در هر متر مربع نسبت به هزینه اجرای ایزوگام ساده
  2. ایزوگام فویل دار در حین بارش برف و باران بسیار لیز شده، به همین دلیل لایروبی برف از روی ایزوگام فویل دار بسیار دشوار است.
  3. روکش آلومینیوم بکار رفته در این نوع از ایزوگام رسانا بوده، به همین دلیل، در هنگام بارش باران، مخصوصاً در زمان بروز صاعقه و رعد و برق می‌تواند خطر برق‌ گرفتگی را ایجاد کند.
  4. نصب کاشی بر روی این نوع از ایزوگام‌ها در مقایسه با سایر انواع ایزوگام بسیار دشوارتر است. به‌گونه‌ای که استفاده از این نوع ایزوگام به ‌عنوان یک عایق برای حیاط و سرویس بهداشتی کاربردی و رایج نیست.
  5. ایجاد خراش بر روی سطح این نوع از ایزوگام ممکن است سبب تجمع آب در بین روکش و ایزوگام شود. یخ زدن این آب تجمع یافته سبب ایجاد خراش و ترک بر روی سطح ایزوگام می‎شود.

عوامل تاثیر گذار در قیمت ایزوگام فویل دار

قیمت ایزوگام فویل دار، عوامل مختلفی در تعیین قیمت ایزوگام موثر هستند. از جمله این عوامل می‎توان به کیفیت قیر مورد استفاده در ایزوگام، تعداد لایه‌های ایزوگام، کیفیت الیاف پلی استر و الیاف شیشه مورد استفاده در پروسه ساخت ایزوگام، ضخامت، وزن هر رول، کیفیت آلومینیوم مورد استفاده، طرح دار بودن یا نبودن و غیره اشاره کرد.

سخن پایانی قیمت روز ایزوگام فویل دار

اگر رطوبت و نفوذ آب به داخل ساختمان سبب آزردگی شما شده است و به همین دلیل قصد خرید یک عایق با کیفیت و فوق العاده را دارید، ایزوگام فویل دار می‎‌تواند انتخاب خوبی باشد. شرکت تهران آسفالت یک مجموعه شناخته شده در زمینه تامین، فروش و نصب انواع ایزوگام است. شما با مراجعه به این سایت می‏توانید با قیمت ایزوگام فویل دار و یا سایر انواع ایزوگام آشنا شده و محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنید.

قیمت روز ایزوگام فویل دار

قبل از خرید ایزوگام لطفا با ما از طریق تماس تلفنی ارتباط بگیرید و یا از منوی بالای همین سایت دکمه گفتگو در پیام رسان روبیکا را انتخاب نمایید. همچنین میتوانید برای تماشای فیلم های مربوط به قیمت ایزوگام به کانال ما در آپارات مراجعه نمایید.

پیمایش به بالا
تماس سریع