خرید ایزوگام شرق مشهد

خرید ایزوگام شرق مشهد (صادراتی)

اگر قصد خرید ایزوگام را دارید، احتمالاً نام برند ایزوگام شرق مشهد را شنیده‌اید. ایزوگام شرق مشهد یکی از برندهای معتبر و فعال در زمینه تولید محصولات عایق رطوبتی باکیفیت بالا است. این برند در حال حاضر انتخاب اول بسیاری از افرادی است که قصد دارند یک ایزوگام باکیفیت و طول عمر طولانی خریداری کنند. اما همان‌طور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زمان خرید برای هر شخصی قیمت محصول است. به همین دلیل در این مقاله درمورد خرید و قیمت ایزوگام شرق مشهد بیشتر توضیح خواهیم داد.

درباره ایزوگام شرق مشهد

برند تولیدی ایزوگام شرق که معمولاً با نام ایزوگام شرق مشهد شناخته می‌شود، از معتبرترین تولیدکنندگان ایزوگام در کشور است. این برند فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ شروع کرد و از آن زمان تاکنون در زمینه تولید محصولات عایق رطوبتی فعال بوده است.

هدف اصلی این برند از همان ابتدا تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی برای رضایت مشتریان بوده است. برای همین ایزوگام شرق همواره با تهیه بهترین مواد اولیه برای تولید محصولات، بهترین ایزوگام‌های کشور را تولید می‌کند. در کنار مواد اولیه باکیفیت، به‌کارگیری بهترین متخصصان این زمینه و کنترل کامل کیفی محصولات از جمله دلایل محبوبیت ایزوگام‌های این برند بوده است.

ایزوگام شرق همچنین دارای شرکت‌های زیرمجموعه مثلث زرین شرق، سیه بام شرق، نمد سازان شرق و آذین نقش نگار شرق نیز است.

تغییرات قیمت خرید ایزوگام شرق مشهد

قیمت ایزوگام‌های شرق مشهد به دلیل وجود مدل‌های مختلف آن و افزایش و کاهش تولید همواره معمولاً در نوسان است. علاوه بر این نوع ایزوگام، ضخامت و فصل سال که باعث تغییر میزان عرضه و تقاضا در بازار می‌شود، از جمله عواملی هستند که می‌توانند در تغییرات قیمت ایزوگام شرق مشهد نقش داشته باشند.

خرید و قیمت ایزوگام شرق مشهد به چه عواملی وابسته است؟

به‌غیراز عوامل طبیعی مانند افزایش و کاهش عرضه و تقاضا، وجود مدل‌های مختلف و همچنین ضخامت و اندازه ایزوگام، یک سری عوامل دیگر نیز وجود دارند که می‌توانند روی قیمت تمام شده محصول تأثیر بگذارند. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

نوع قیر

از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در خرید و قیمت ایزوگام شرق مشهد قیری است که در ساخت ایزوگام به کار می‌رود. چرا که اصلی‌ترین ماده اولیه ساخت یک ایزوگام قیر است. طبیعتاً هر چه قیری که در ساخت ایزوگام به کار برده می‌شود کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت ایزوگام را نیز افزایش خواهد داد.

پلیمر و تیشو

پلیمر و تیشو موادی هستند که برای ایجاد یک سطح صاف روی ایزوگام به کار برده می‌شوند. پلیمر و تیشو باکیفیت قطعاً قیمت بالاتری دارد. همین دلیل تفاوت قیمت ایزوگام‌های باکیفیت مانند ایزوگام شرق مشهد با برندهای متفرقه در بازار است. پلیمر و تیشو باکیفیت موجب افزایش ضخامت محصول و تغییر وزن آن می‌شوند و در افزایش کیفیت ایزوگام به طور مستقیم تأثیر گذارند.

خرید عمده یا تک

طبیعتاً اگر قصد دارید ایزوگام را به‌صورت تک و از خرده‌فروشی‌ها خریداری کنید، باید قیمت بیشتری را بابت هر مترمربع ایزوگام بپردازید.

درصورتی‌که به میزان زیادی ایزوگام احتیاج دارید، خرید به‌صورت عمده از درب کارخانه که می‌تواند واسطه‌ها را حذف کند، در کاهش قیمت ایزوگام به‌ازای هر مترمربع مؤثر خواهد بود.

قیمت خرید از نمایندگی ایزوگام شرق مشهد

قیمت ایزوگام در نمایندگی شرق مشهد به دلیل نبود واسطه نسبت به خرده‌فروشی‌ها بسیار کمتر است. علاوه بر این نمایندگی‌های ایزوگام شرق مشهد تمامی محصولات خود را ضمانت می‌کنند تا در صورت بروز خرابی و یا عدم رضایت از کیفیت محصول آن را برای شما تعویض و یا مرجوع کنند.

در قیمت ایزوگام شرق مشهد در نمایندگی به دلیل ثبات قیمت بیشتر، کمتر دچار مشکل خواهید شد. نمایندگی‌های ایزوگام شرق مشهد محصولات خود را بسته به مدل ایزوگام بین ۵ تا ۱۰ سال ضمانت می‌کنند. البته این ضمانت در صورتی اعتبار خواهد داشت که نصب ایزوگام توسط نصاب‌های مورد تأیید خود نمایندگی انجام شده باشد.

ضمانت ایزوگام‌های شرق مشهد همچنین شامل شکستگی، عدم چسبندگی کافی ایزوگام و نفوذ آب به سقف می‌شود. ایزوگام شرق مشهد تضمین می‌دهد که تا زمان اتمام ضمانت محصول، در صورت بروز هر گونه مشکل آن را رفع خواهد کرد.

حرف آخر خرید و قیمت ایزوگام شرق مشهد

ایزوگام شرق که با نام ایزوگام شرق مشهد نیز شناخته می‌شود، از کارخانه‌های برتر و فعال تولید ایزوگام در کشور است. ایزوگام‌های این برند کیفیت بسیار بالایی دارند. اما قیمت آن‌ها تحت‌تأثیر عوامل مختلفی همچون میزان عرضه و تقاضا، کیفیت مواد اولیه به‌کاررفته، خرید به‌صورت عمده یا تک و موارد مشابه قرار می‌گیرد و تغییر می‌کند. ما در این مقاله درمورد عوامل مؤثر بر قیمت ایزوگام شرق مشهد توضیح دادیم. اما درصورتی‌که به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می‌توانید به سایت ایزوگام تهران آسفالت که در زمینه تأمین، فروش، نصب و اجرا ایزوگام‌های باکیفیت فعالیت دارد، مراجعه کنید.

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کسب قیمت روز انواع ایزوگام با ما از طریق پیام رسان روبیکا در ارتباط باشید.

پیمایش به بالا
تماس سریع