خدمات اجرایی تراش و برش آسفالت در تهران

 تراش و برش آسفالت در تهران و آسفالت مجدد، ترمیم و تعمیرات

همه ما تجربه بسته شدن خیابان‌ها و معابر برای تعویض یا تعمیر آسفالت یک منطقه را داشته‌ایم. آسفالت هم مانند هر محصول دیگری پس از چند سال کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل فضاهای آسفالت‌کشی شده پس از مدتی نیاز به تعمیر و بازسازی پیدا می‌کنند. به دلیل مقاومت بالای این متریال، بازسازی و رسیدگی به آن فرآیند خاصی دارد. طی این فرآیند ابتدا باید آسفالت از بخشی جدا شده و سپس باقی مراحل تعمیر انجام شود. در این مطلب به بررسی دلایل و شرایط خدمات اجرایی تراش و برش آسفالت در تهران می‌پردازیم.

 تراش و برش آسفالت در تهران و آسفالت مجدد، ترمیم و تعمیرات

 

خدمات اجرایی تراش و برش آسفالت در تهران شامل چه مواردی است؟

تراش و برش آسفالت، تمام فضاهایی که آسفالت‌کشی شده یا در آن‌ها از آسفالت استفاده می‌شود، پس از مدتی نیاز به بررسی دارند. این بررسی به منظور تشخیص کیفیت و وضعیت آسفالت، توسط متخصصان انجام می‌شود. در صورتی که تشخیص این بررسی آسیب‌دیدگی آسفالت باشد، طی فرآیندی خاص برای ترمیم آسفالت اقدام می‌شود. انجام چنین اقداماتی توسط شرکت‌های اجراکننده آسفالت صورت می‌گیرد. این شرکت‌ها با مراجعه به محیط‌های مختلف و بررسی وضعیت آسفالت‌آن‌ها، نیاز یا عدم نیاز به تعمیر و رسیدگی را تشخیص می‌دهند.

در صورتی که تشخیص کارشناسان در چنین مواردی ترمیم و رسیدگی به آسفالت باشد، از خدمات اجرایی تراش و برش آسفالت استفاده می‌کنند. این خدمات شامل موارد زیر هستند:

بررسی فضا

تراش و برش آسفالت، در اولین مرحله فضایی که آسفالت نیاز به تعمیر و رسیدگی دارد، به طور دقیق بررسی می‌شود. در این بررسی مسائلی مانند، میزان خرابی آسفالت، متراژ و مساحتی که آسفالت آن نیاز به جایگزینی دارد و… مورد بررسی قرار می‌گیرند و یک تخمین حدودی از مقدر آسفالت مورد نیاز برای جایگزینی و هزینه‌های برش و برداشتن آسفالت و اجرای دوباره آن می‌شود. گزارش هزینه‌ها و تخمین مالی به کارفرما ارائه شده و بعد از آن اقدامات اولیه آغاز می‌شوند.

تراش و برش آسفالت

در مرحله بعد برای تعمیر فضایی که آسفالت آن آسیب‌دیده است، اقدام به تراش و برش آسفالت در بخش‌های مختلف می‌کنند. این کار به منظور یکدست کردن سطح و آماده‌سازی آن جهت اجرای آسفالت جدید انجام می‌شود. با توجه به اینکه آسفالت پس از سرد شدن و اجرا به ماده‌ای سخت تبدیل می‌شود، فرآیند برش و تراش آن، زمان‌بر و تخصصی است و نیاز به ابزارها و ماشین آلات مخصوص دارد. در خدمات اجرایی تراش و برش آسفالت در تهران، گاهی نیاز است که کل آسفالت در یک منطقه تراش خورده و حذف شود و آسفالت‌کشی مجدد انجام شود. در مواردی نیز می‌توان تنها یک بخش کوچک را برش داد تا ترمیم را در سطحی مشخص انجام شود.

تراش و برش آسفالت

 

تراش و برش آسفالت، اجرای مجدد آسفالت

پس از ایجاد تغییرات مورد نظر و تراش و برش و حذف آسفالت در بخش مورد نیاز، نوبت به اجرای مجدد آسفالت می‌رسد. در این مرحله از انواع مختلف آسفالت بسته به نیاز محیط استفاده می‌شود. در صورتی که کل سطح نیاز به آسفالت کشی داشته باشد و در فضای مورد نظر، امکان رفت و آمد ماشین‌های مخصوص وجود داشته باشد، از آسفالت گرم برای اجرا استفاده می‌کنند و در صورت وجود محدودیت‌ها، آسفالت سرد یا تراشه آسفالت برای اجرا و مرمت فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هزینه تراش و برش آسفالت در تهران

 تراش و برش آسفالت، یکی از سوالات رایج در مورد خدمات اجرایی تراش و برش آسفالت، هزینه انجام این کار است. هزینه این خدمات بسته به عوامل مختلف، متفاوت است. از جمله این عوامل می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • متراژ و ابعاد فضایی که نیاز به تراش و برش آسفالت دارد.
  • نوع آسفالتی که پیش از تراش و برش در فضا به کار رفته باشد.
  • ابزارها و ماشین آلاتی که برای تراش و برش آسفالت مورد نیاز باشند.
  • میزان سختی کار و مدت زمان تراش و برش آسفالت
  • نیاز یا عدم نیاز به زیرسازی پس از تراش و برش
  • آسفالت‌کشی مجدد در صورت تمایل به استفاده دوباره از این متریال
  • هزینه و دستمزد نیروهای کار
  • شرایط آب و هوایی در زمان کندن آسفالت یا آسفالت‌کشی مجدد و….

 سخن پایانی

خدمات اجرایی تراش و برش آسفالت در تهران، معمولا زمانی ارائه می‌شوند که آسفالت‌یک منطقه دچار آسیب شده و نیاز به رسیدگی داشته باشد. این خدمات توسط شرکت‌هایی مانند ایزوگام تهران آسفالت صورت می‌گیرند. جهت استعلام قیمت انواع آسفالت، خدمات تعمیرات با کارشاسان ایزوگام تهران آسفالت در ارتباط باشید.

برای ارتباط سریع و آسان با مسئولین شرکت تهران آسفالت به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و یا از منوی بالای سایت دکمه گفتگو در پیام رسان روبیکا را انتخاب کنید.

 

پیمایش به بالا
تماس سریع