بهترین قیمت ایزوگام تا 20 درصد تخفیف

بهترین قیمت ایزوگام در سال 1403

ایزوگام به عنوان یکی از ملزومات هر ساختمان، پروژه عمرانی و پروژه صنعتی است، زیرا عایق کردن بخش‌های مختلف آنها، اغلب در گرو استفاده از ایزوگام مناسب است.

بهترین قیمت ایزوگام

حالا اگر برای شما این سوال پیش می‌آید که بهترین قیمت ایزوگام در سال 1403 چقدر است؟ باید بگوییم که این قیمت به عوامل مختلفی مانند تغییرات ارز و سایر فاکتورهای اقتصادی و تولیدی بستگی دارد. در این مطلب قصد داریم، به بررسی قیمت ایزوگام با توجه به هزینه نصب و کیفیت آن بپردازیم.

بهترین قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان

از آنجا که قیمت قیر و دیگر مواد پلیمری که به عنوان ماده اصلی تشکیل دهنده ایزوگام شناخته می‌شوند، به شدت از نوسانات قیمتی تاثیر می‌پذیرد، قیمت نهایی محصول ساخته شده از این مواد نیز در نوسان است. اما علاوه بر نوسانات قیمتی، یکسری عوامل تولیدی مانند ضخامت، وزن، هزینه حمل‌ونقل، برند و… نیز در این قیمت تاثیر می‌گذارند.

بهترین قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان

شرکت بام گستر دلیجان تلاش کرده است تا با توجه به همه این عوامل، قیمتی مناسب و متناسب با کیفیت محصول به مشتریان عرضه نماید. در ادامه قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان در دو حالت روکش‌دار و بدون روکش آورده شده است.

بهترین قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان

بهترین قیمت ایزوگام دلیجان اصفهان

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شده است که کیفیت محصولات تولیدی ایزوگام دلیجان اصفهان در حدی است که این محصولات علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی، در بازارهای خارجی نیز ارئه می‌گردند. از جمله فاکتورهای مهمی که توانسته است کیفیت آنها را در بازارهای داخلی و خارجی به اثبات برساند، می‌توان به دوام و طول عمر بالای آنها اشاره کرد.

بهترین قیمت ایزوگام دلیجان اصفهان

قیمت این محصولات نیز به عوامل مختلفی مانند نوع قیر، تعداد لایه‌ها، میزان و نوع پلیمرها و… بستگی دارد. از آنجا که قیمت‌مواد اولیه در بازار دائما در حال تغییر است، برآورد قیمت هر رول این محصول مانند بهترین قیمت ایزوگام در سال 1403، سخت است و به صورت به‌روز شده اعلام می‌شود.

بهترین قیمت ایزوگام با نصب و اجرا

بهترین قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در سال 1403 به ازای هر متر مربع برابر با 000/140 تا 000/200 تومان اعلام شده است. قیمت نصب، براساس عوامل گوناگون نوسان دارد و در مساحت‌های کم به صورت توافقی و روزانه اعلام می‌شود. در ادامه به قیمت‌های مناسب‌تر برخی ایزوگام‌ها با هزینه نصب اشاره خواهد شد.

نوع ایزوگام قیمت براساس هر مترمربع با هزینه نصب
ایزوگام بام‌گستر دلیجان 117 روکش‌دار 000/125 تومان
ایزوگام بام گستر دلیجان 117 بدون روکش 000/120 تومان
ایزوگام سپهر گستر دلیجان روکش دار 000/105 تومان
ایزوگام گل پوشش روکش‌دار 000/95 تومان
ایزوگام پشم شیشه دلیجان بدون روکش 000/92 تومان
ایزوگام سامان دلیجان روکش‌دار 000/98 تومان
ایزوگام اصل تهران بدون روکش 000/92 تومان
ایزوگام مرجان دلیجان روکش‌دار 000/105 تومان
قیمت ایزوگام بام گام ارومیه روکش‌دار 000/110 تومان
ایزوگام حفاظ بام بدون روکش 000/90 تومان

 بهترین قیمت ایزوگام درجه یک

ایزوگام درجه یک و باکیفیت ایزوگامی است که در آن یکسری فاکتورهای استاندارد رعایت شده باشد. برخی از این عوامل در ادامه بیان شده‌اند.

  • داشتن وزن و ضخامت استاندارد
  • استفاده از قیر باکیفیت
  • داشتن علامت استاندارد
  • داشتن ضمانت و پشتیبانی بعد از فروش

همه این عوامل بر قیمت نهایی ایزوگام درجه یک تاثیر گذار هستند. بنابراین برای عایق‌کاری پشت‌بام، سرویس‌ها و سطوح دیگر با این نوع ایزوگام، باید این عوامل را در نظر داشته باشید.

بهترین قیمت ایزوگام در تهران

در بازار شهر تهران نیز بهترین برندهای تولیدکننده ایزوگام مانند انواع شرکت‌های ایزوگام دلیجان حضور دارند. در نتیجه برای دریافت و بررسی بهترین قیمت ایزوگام در سال 1403، به صورت به‌روز شده، جهت خرید و نصب آن در تهران، پیشنهاد می‌شود که با کارشناسان بخش فروش این محصولات در تماس باشید.

جمع‌بندی

قیمت همه محصولات ایزوگام در بازار تحت تاثیر عواملی مانند نوسانات بازار و فاکتورهای تولید محصول استاندارد قرار دارد؛ به همین علت موقع بررسی آن، به قیمت‌های گوناگونی برخورد می‌کنیم. هزینه نصب و اجرای ایزوگام نیز جداست و بر حسب متراژ محاسبه می‌گردد. از آنجا که قیمت‌این محصولات اغلب در حال نوسان است، شرکت ایزوگام تهران آسفالت تلاش می‌کند تا قیمت به‌روز را به اطلاع مشتریان عزیز برساند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید.

برای ارتباط مستقیم با مسئولین شرکت تهران آسفالت از منوی بالای صفحه دکمه گفتگو در پیامرسان روبیکا را کلیک نید.

پیمایش به بالا
تماس سریع