ایزوگام پشم شیشه ایران، معرفی و قیمت روز

 ایزوگام پشم شیشه ایران

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی ایزوگام پشم شیشه ایران و قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران بپردازیم. ایزوگام پشم شیشه به عنوان یکی از مهم‌ترین انواع ابزار عایق در بازار ایران شناخته می‎شود. از گذشته تا به امروز، ایزوگام‌ها یکی از مهم‌ترین مصالح مورد استفاده برای ممانعت از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان به حساب می‎آید. از انواع ایزوگام برای ‌عایق بندی قسمت‌های مختلف یک ساختمان استفاده می‎شود.

 ایزوگام پشم شیشه ایران

مسلماً یکی از مهم‌ترین متریال اولیه در تولید ایزوگامهای پشم شیشه، ماده‌ای به نام پشم ‌شیشه است که علت نامگذاری محصول نیز همین است. استفاده از پشم شیشه در این نوع از ایزوگام سبب شده ایجاد ویژگی‌های منحصر به فرد در این نوع از ایزوگام‌ها شده است. برخی از ویژگی‌های این نوع از ایزوگام عبارتند از: عایق صوتی، عایق حرارتی و عایق رطوبتی. از دیگر ویژگی‌های فوق العاده ایزوگام‌های پشم شیشه می‌توان به دوام و طول عمر بالای آن‌ها اشاره کرد.

معرفی ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام پشم شیشه ایران در بین انواع ایزوگام به عنوان یک عایق صوتی شناخته می‌شود. بنابراین، ایزوگامهای حاوی پشم شیشه گزینه مناسبی برای عایق کردن ساختمان‌ها در برابر انواع آلودگی‌های صوتی است. علاوه بر این، این نوع از ایزوگام یک عایق مناسب در برابر سرما و گرما نیز بوده و به این ترتیب، موجب کنترل انرژی می‌شود.

معرفی ایزوگام پشم شیشه ایران

یکی از متریال‌های مورد استفاده در پروسه تولید این نوع ایزوگام استفاده از مواد پلی استر مرغوب و قیر خالص پالایشگاهی است. استفاده از این دو متریال اولیه سبب افزایش کیفیت و استحکام آن می‌شود. زمانی که از ایزوگامهای داری پشم شیشه بر روی سطحی که زیرسازی مناسب دارد، اجرا شود، سازه برای مدت زمان طولانی در برابر نفوذ رطوبت مقاوم خواهد بود.

خصوصیات ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام پشم شیشه دارای ویژگی‌ها و مزایای مطلوب بسیار زیادی است. به همین دلیل، در طول این سالیان ساختمان‎های بسیار زیادی با استفاده از عایق های پشم شیشه شدند. در این بخش از بررسی قیمت ایزوگامهای پشم شیشه ایران قصد داریم به معرفی مهم‌ترین خصوصیات این نوع از ایزوگام‌ها بپردازیم.

  1. این ایزوگام در دمای زیر صفر منعطف بوده و شکسته نمی‌شود.
  2. مقاومت بسیار بالا
  3. داشتن حالت کشسانی و قابلیت انعطاف پذیری بالا

خصوصیات ایزوگام پشم شیشه ایران

قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران

عوامل مختلفی در تعیین قیمت ایزوگام پشم شیشه موثر هستند. از جمله این عوامل می‌توان به موارد بیان شده در زیر اشاره کرد.

  1. هزینه ایزوگام پشم شیشه ایران، منطبق بر قیمت قیر مصرفی و نوع ایزوگام تولید شده است.
  2. قیمت این نوع از ایزوگام‌ها وابسته به قیمت قیر خالص پالایشگاهی است.
  3. علاوه بر این، مواردی مانند جنس لایه تیشو، لایه پلی استر، نوع روکش و غیره نیز بر قیمت گذاری ایزوگام موثر هستند.

قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران

قیمت روز ایزوگام پشم شیشه ایران

در این بخش قصد داریم به معرفی قیمت روز انواع ایزوگام پشم شیشه ایران بپردازیم.

  1. قیمت هر متر مربع از ایزوگام پشم شیشه ایران معمولی معادل 79 هزار تومان است.
  2. هزینه هر رول ایزوگام پشم شیشه ایران معمولی برابر با 790 هزار تومان است.
  3. قیمت هر متر مربع ایزوگام پشم شیشه ایران فویل‌دار برابر با 89 هزار تومان است.
  4. هزینه هر رول از ایزوگام پشم شیشه ایران فویل‌دار معادل 890 هزار تومان است.

هزینه نصب ایزوگام به صورت جداگانه و متر مربع حساب می‌شود.

  1. قیمت نصب هر متر مربع ایزوگام مدل LA4 حدوداً برابر با 25 تا 35 هزار تومان است.
  2. قیمت نصب هر متر مربع ایزوگام معمولی مدل LA4 همراه با هزینه نصب آن، معادل 104 هزار تومان است.
  3. قیمت ایزوگام فویل‌دار ایران مدل LA4 همراه با هزینه نصب هر متر مربع این نوع از ایزوگام برابر با 114 هزار تومان است.

سخن پایانی

ما در این مطلب تلاش کردیم تا به معرفی ایزوگام پشم شیشه ایران، قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران، ویژگی‎های آن و معرفی عوامل موثر در پروسه قیمت گذاری این نوع از ایزوگام‌ها بپردازیم. اگر شما نیز قصد دارید که مشکل رطوبت ساختمان خود را حل کرده و مانع از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان شوید، ما به شما شرکت ایزوگام تهران آسفالت را معرفی می‌کنیم. شرکت ایزوگام تهران آسفالت یک مجموعه شناخته شده و فعال در زمینه تامین، نصب و اجرا انواع عایق است. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید یک خرید امن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

برای ارتباط با مشاورین شرکت تهران آسفالت به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید و یا از منای بالای وب سایت دکمه گفتگو در پیامرسان روبیکا را انتخاب کنید. همکاران ما در تهران آسفالت همیشه آماده پاسخگویی به پرسش های شما عزیزان هستند.

پیمایش به بالا
تماس سریع