ایزوگام پشم شیشه دلیجان صادراتی

ایزوگام پشم شیشه دلیجان صادراتی

یکی از برندهای ایزوگام که در این سال‌ها توانسته با کیفیت خوب خود، محبوبیت زیادی پیدا کند، ایزوگام پشم شیشه دلیجان است. این برند ایزوگام، نمایندگی‌های مختلفی در سطح کشور دارد که انواع مختلفی از ایزوگام را با قیمت روز کارخانه به فروش می‌رسانند. ایزوگام‌های تولید شده توسط پشم شیشه دلیجان، در بخش‌های مختلف یک سازه کاربرد دارد.

ایزوگام پشم شیشه دلیجان تهران

این کارخانه پس از تولید ایزوگام، آزمایش‌های مختلفی انجام می‌دهد تا از کیفیت و کارایی مناسب ایزوگام‌ها اطمینان حاصل کند. این کارخانه اعتبار و کیفیت محصولات خود را با ضمانت ۱۰ ساله تضمین می‌کند. به همین دلیل اگر به دنبال یک برند مطمئن ایزوگام هستید، تا پایان با ما همراه باشید تا به صورت کامل با برند پشم شیشه دلیجان آشنا شوید.

آشنایی با کارخانه

در حال حاضر، ۴۰۰ کارخانه فعال در کشور وجود دارد که ایزوگام‌هایی مطابق با استانداردها تولید و عرضه می‌کنند. از این ایزوگام‌ها به عنوان عایق رطوبتی در ساختمان‌های مسکونی، رفاهی، عمرانی و… استفاده می‌کنند. پشم شیشه دلیجان نیز یکی از همین کارخانه‌ها است که محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه درجه یک مانند قیر دمیده و الیاف باکیفیت تهیه می‌کند. به همین دلیل بر روی تمام محصولات این کارخانه، نشان استاندارد درج شده است و افراد می‌تواند با اطمینان خرید کنند.

مشخصات ایزوگام پشم شیشه دلیجان

ایزوگام کارخانه پشم شیشه دلیجان، طول ۱۰ متر، عرض ۱ متر و ضخامت ۴ میلی‌متر دارند. همچنین هر کدام از رول‌های ایزوگام دارای وزن ۴۰ کیلوگرم هستند. ایزوگام‌ها در دو نوع فویل‌دار و بدون فویل تولید می‌شوند. قیمت ایزوگام فویل‌دار، کمی بیشتر از بدون فویل است و این به خاطر آن است که ایزوگام فویل‌دار علاوه بر عایق رطوبتی بودن، قابلیت جلوگیری از نفوذ اشعه uv خورشید به داخل ساختمان را نیز دارد.

مشخصات ایزوگام پشم شیشه دلیجان

از آنجایی که ممکن است برخی از افراد سودجو به دنبال سوءاستفاده از نام و نشان پشم شیشه دلیجان باشند، لازم است در هنگام خرید ایزوگام به نشان استاندارد محصول توجه کنید. ایزوگام‌ پشم شیشه دلیجان، دارای نشان استاندارد ملی به شماره ۳۸۸۵ است که نشان دهنده کیفیت و انعطاف‌پذیری عایق‌های رطوبتی سطوح است. کارایی ایزوگام‌های بدون نشان استاندارد، به تدریج از بین می‌رود اما کیفیت محصولات دارای نشان استاندارد تضمین شده است و شما می‌توانید از خرید خود مطمئن باشید.

کاربردهای ایزوگام پشم شیشه

یکی از مهم‌ترین کاربردهای ایزوگام‌های کارخانه پشم شیشه دلیجان، ایجاد عایق‌های رطوبتی و حرارتی است که عمر مفید ساختمان را افزایش می‌دهد و از خرابی آن جلوگیری می‌کند. استفاده از ایزوگام‌های پشم شیشه دلیجان، تنها به سقف‌ها و دیوارهای بیرونی محدود نمی‌شود و شما می‌توانید از آن‌ها در هر قسمت از ساختمان استفاده کنید. به طور مثال می‌توان برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوار ساختمان، در بخش‌های لوله‌کشی آب و یا حمام، از ایزوگام استفاده کنید.

یکی دیگر از موارد استفاده از این ایزوگام‌ها، کاربرد آن‌ها در استخرهای شنا است. استفاده از ایزوگام در استخرهای شنا می‌تواند مانع از نشت آب شود و از ایجاد رطوبت نیز جلوگیری کند. ویژگی به خصوص این ایزوگام‌ها این است که به عنوان عایق صدا نیز استفاده می‌شوند و می‌توان در بخش‌های خاص یک ساختمان یا در مناطق پرترافیک از آن‌ها استفاده کرد. شما با استفاده درست از ایزوگام‌ها می‌توانید عمر مفید آن‌ها را که حدود ۱۰ سال است، افزایش دهید.

نصب و قیمت ایزوگام پشم شیشه

نصب ایزوگام به دلیل اهمیت بالایی که دارد، باید توسط افراد ماهر در این زمینه انجام شود. در مرحله نصب، ایزوگام‌ها باید در سطوح مختلف نصب شوند و بین آن‌ها هیچ شکافی وجود نداشته باشد. در غیر این صورت، رطوبت می‌تواند از بین درزها به داخل ساختمان نفوذ کند.

نصب و قیمت ایزوگام پشم شیشه

قیمت ایزوگام‌ پشم شیشه دلیجان، با توجه به نوع آن‌ها متفاوت است. شما با مراجعه به نمایندگی‌های این برند می‌توانید علاوه بر مشاوره خرید، از قیمت محصولات نیز باخبر شوید.

آخرین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام با نصب و اجرا در تهران را از مساورین ما در روبیکا جویا شوید.

سخن پایانی

شما در این مقاله، با یکی از معتبرترین برندهای تولید ایزوگام در ایران آشنا شدید. این برند، پشم شیشه دلیجان است که سال‌ها در زمینه تولید و عرضه ایزوگام‌های متنوع و باکیفیت فعالیت می‌کند. مقاومت و استحکام محصولات این کارخانه، با انجام آزمایش‌های مختلف بررسی می‌شود.

ایزوگام‌های این برند دارای نشان استاندارد ملی هستند که می‌تواند خیال شما را از خرید آن راحت کند. نصب این ایزوگام‌ها باید توسط متخصصان این زمینه انجام شود تا ایزوگام با گذشت زمان دچار مشکل نشود. شما می‌توانید ایزوگام‌های پشم شیشه دلیجان را از شرکت ایزوگام تهران آسفالت تهیه کنید تا از خرید و نصب ایزوگام خود مطمئن باشید.

پیمایش به بالا
تماس سریع