قیمت ایزوگام ، قیمت ایزوگام غرب گستر دلیجان با نصب و اجرا ، بروزترین لیست قیمت ایزوگام دلیجان در تهران و کرج ، قیمت روز ایزوگام از برندهای معتبر با نصب و اجرا در تمامی مناطق 22 گانه تهران ، جدیدترین قیمت رول ایزوگام در سال جاری در وب سایت تهران آسفالت .

ایزوگام غرب گستر دلیجان / قیمت ایزوگام دلیجان

ایزوگام غرب گستر دلیجان

شرکت ایزوگام غرب گستر یکی دیگر از شرکت‌های فعال تولید ایزوگام در کشور می‌باشد که امروز در وب سایت تهران آسفالت قصد معرفی آن را برای شما داریم. همه‌ی محصولاتی که در شرکت ایزوگام غرب گستر دلیجان تولیدو عرضه می‌شوند دارای نشان استاندارد ملی و نشان ISO 2002 و ISO 2001 می‌باشند. محصولات تولید شده در کارخانجات شرق دارای کیفیت ممتاز بوده و دوام بالایی دارند. در ساختار محصولات تولید شده در شرکت ایزوگام غرب گستر از بهترین نوع الیاف‌، پشم شیشه، تیشو، پلی‌استر و قیر پلیمری استفاده شده که موجب می‌شود تا این محصولات علاوه بر کیفیت بالا‌، ماندگاری مناسبی داشته باشند.

مشخصات ایزوگام غرب گستردلیجان

  • رول ایزوگام غرب گستر دارای 10 متر طول و یک متر عرض بوده و ضخامت ورق آن حدود 4 میلیمتر می باشد . وزن هر رول حدود 42 کیوگرم است .
  • عایق رطوبتی غرب گستر دارای فویل آلومینیوم با ضخامت 100 میکرون است که موجب دوام و طول عمرا بالای این محصول می گردد .
  • انعطاف پذیری و کشسانی بالای این محصول پایداری بالایی را در شرایط جوی مختلف ایجاد نموده و موجب عدم شکستگی و ترک برداشتن ایزوگام در برابر تغییرات و نوسانات حرارتی می گردد .

قیمت ایزوگام غرب گستر با نصب و اجرا

بصورت معمول قیمت نصب ایزوگام با محاسبه قیمت ایزوگام مصرف شده در واحد سطح و با قیمت در مترمربع برآورد می شود . معمولا نصابان ایزوگام مبلغ ثابتی را به عنوان دستمزد نصب هر متر ایزوگام به قیمت رول ایزوگام اضافه می نمایند . هزینه نصب و اجرای ایزوگام بستگی کامل به متراژ و مساحت محل نصب دارد . به هر اندازه که مساحت و متراژ بالاتر باشد هزینه کمتری دریافت می شود .

 

قیمت ایزوگام غرب گستر درب کارخانه

یکی از محاسن و ویژگی های خوب مجموعه ما در تهران آسفالت که موجب جلب رضایت مشتریان و همشهریان طی سالهای اخیر شده است ، عرضه ایزوگام به نرخ کارخانه در سراسر کلان شهر تهران و شهرستان کرج می باشد . شما در هر نقطه از پایتخت که باشید می توانید با ما تماس بگیرید و ایزوگام مرغوب و با کیفیت غرب گستر را با قیمت درب کارخانه تحویل بگیرید .

 

قیمت ایزوگام غرب گستر دلیجان در تهران

همانگونه که در بالا نیز اشاره شده قیمت ایزوگام غرب گستر دلیجان در تمامی مناطق و محلات تهران بزرگ از سوی مجموعه تهران آسفالت به قیمت درب کارخانه و با ارسال رایگان عرضه میگردد .

قیمت ایزوگام غرب گستر با نصب در تهران شامل هزینه ثابت نصب برای هرمترمربع ایزوگام می باشد که دستمزد نصابان حرفه ایی و متبحر این مجوعه است . این مبلغ متناسب با مساحت محل نصب قابل تغییر بوده و برای متراژ زیر پنجاه متر بصورت توافقی می باشد .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت روز ایزوگام و قیمت نصب ایزوگام حتما با مشاورین ما در تهران آسفالت از طریق شماره زیر تماس بگیرید . همکاران ما در تمامی ایام هفته و در طول ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به پرسش های شما عزیزان هستند .