ایزوگام سپهر گستر دلیجان

ایزوگام سپهر گستر دلیجان

همان‌طور که می‌دانید برای عایق‌کاری سطوح، انتخاب ایزوگام مناسب و باکیفیت اهمیت بالایی دارد. در ایران یکی از محصولاتی که در این حوزه شناخته ‌شده و دارای نشان استاندارد است، ایزوگام سپهر گستر دلیجان است. این کارخانه در تولید محصولات خود از مواد اولیه مرغوب استفاده می‌کند که موجب جلب رضایت مشتری می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل این نوع ایزوگام بپردازیم و ویژگی‌های آن را بیان کنیم.

آشنایی با کارخانه

سپهر گستر دلیجان یکی از نام‌های مشهور در زمینه تولید ایزوگام در ایران است. این مجموعه برای تولید محصولات خود، از توانایی ماهرترین نیروها بهره برده است. از جمله محصولات این کارخانه می‌توان به ایزوگام‌های پلیمری، پلی‌استر، گرمسیری، سردسیری، لایه پودری و فویل‌دار اشاره کرد. این محصولات در انواع عایق رطوبتی دو لایه، چهار لایه، ساده و فویل‌دار تولید می‌شوند.

در سپهر گستر دلیجان، ایزوگام‌ها با وزن و ضخامت مناسب تهیه و عرضه می‌شوند تا بتوانند رضایت مشتری را به همراه داشته باشند. ایزوگام‌های کارخانه سپهر گستر دلیجان در بخش‌های مختلف یک ساختمان مانند پی ساختمان، پشت بام، روی دیوارها و سطح استخر مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیفیت و مقاومت محصولات این کارخانه، اعتبار آن را تضمین می‌کند.

مشخصات و ویژگی‌ها

در این بخش قصد داریم ویژگی‌های ایزوگام تولید شده در کارخانه سپهر گستر دلیجان را به شما معرفی کنیم. شما با اطلاع از این ویژگی‌ها، متوجه تمایز سپهر گستر با سایر برندها می‌شوید.

  • تهیه ایزوگام مناسب با پلی‌استر، پلی‌اتیلن و قیر درجه یک
  • در صورت تمایل مشتری، کارهای نصب نیز در اسرع وقت انجام می‌شود.
  • دارای بیمه‌نامه
  • دارا بودن نشان استاندارد ملی با شماره شناسایی ۳۸۸۵
  • ایزوگام‌های سپهر گستر برای عایق‌کاری رطوبتی و حرارتی ساختمان مناسب هستند.
  • حمل ایزوگام‌ها با نیسان، کامیون، خاور و تریلی
  • وزن هر رول ایزوگام: ۴۰ کیلوگرم
  • طول هر رول ایزوگام: ۱۰ متر
  • ضخامت ایزوگام: ۴ میلی‌متر
  • ایزوگام‌ سپهر گستر دلیجان در رده‌های کیفی و قیمت متفاوت به بازار عرضه می‌شوند و مشتری می‌تواند با توجه به نیاز خود، ایزوگام مناسب را انتخاب کند.

 

خرید ایزوگام سپهر گستر

از آنجایی که ممکن است در بازار، ایزوگام‌ به نام سپهر گستر دلیجان فراوان باشد، لازم است در هنگام خرید به چند نکته توجه کنید تا جنس اصل را به راحتی تشخیص دهید. در ابتدا باید دقت کنید محصول نشان استاندارد داشته باشد. سپس اندازه رول‌ها و ضخامت ایزوگام را چک کنید تا مطابق ویژگی‌های گفته شده برای سپهر گستر دلیجان باشد.

در هنگام خرید همچنین به ضمانت ایزوگام توجه کنید. ایزوگام‌های کارخانه سپهر گستر دلیجان دارای ضمانت‌نامه ده ساله هستند. قیمت ایزوگام سپهر گستر، تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند متراژ ایزوگام، جنس و ضخامت محصولات تغییر می‌کند. همچنین عوامل دیگری مانند خرید عمده یا جزئی و تمایل مشتری به نصب توسط نصاب‌ها، روی قیمت ایزوگام تأثیر می‌گذارند.

قیمت ایزوگام سپهر گستر دلیجان

برای خرید ایزوگام سپهر گستر، اطلاع از قیمت آن می‌تواند به شما کمک کند. به همین دلیل ما در این بخش به بررسی قیمت ایزوگام این برند می‌پردازیم. قیمت‌های گفته شده در این بخش، بدون هزینه نصب است. قیمت هر متر مربع برای نصب ایزوگام، ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان است. اما ممکن است با توجه به محل نصب، هزینه نصب افزایش یابد.

  • قیمت هر متر مربع ایزوگام سپهر گستر معمولی، ۶۲ هزار تومان است.
  • قیمت هر رول ایزوگام سپهر گستر معمولی، ۶۲۰ هزار تومان است.
  • قیمت هر متر مربع ایزوگام سپهر گستر فویل‌دار، ۶۵ هزار تومان است.
  • قیمت هر رول ایزوگام سپهر گستر فویل‌دار، ۶۵۰ هزار تومان است.

برتری سپهر گستر در برابر سایر ایزوگام‌ها

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث شده است ایزوگام سپهر گستر دلیجان در برابر سایر ایزوگام‌های دلیجان دارای برتری باشد. یکی از مهم‌ترین دلایل، ضخامت مناسب محصولات سپهر گستر است که کارایی مناسب آن‌ها را به دنبال دارد.

همچنین قیر و پلیمر استفاده شده در این ایزوگام، از بالاترین درجه کیفیت برخوردار هستند و توسط افراد ماهر تبدیل به ایزوگام می‌شوند. استفاده از مواد اولیه باکیفیت موجب می‌شود ایزوگام‌ها در برابر فشار و تغییرات محیطی، مقاومت بالایی را از خود نشان دهند.

 

کلام آخردر دلیجان، ایزوگام سپهر گستر یکی از برندهای پرطرفدار در زمینه تولید انواع مختلف ایزوگام است. یکی از نکاتی که ایزوگام سپهر گستر به آن توجه کرده و خرید را برای مشتری آسان می‌کند، امکان خرید مستقیم محصول از نمایندگی‌های معتبر است. با خرید از این نمایندگی‌ها، واسطه بین فروشنده و خریدار از بین می‌رود و قیمت محصول کاهش پیدا می‌کند.

ما در این مقاله به بررسی کامل یکی از برندهای تولید ایزوگام در دلیجان، یعنی ایزوگام سپهر گستر پرداختیم و شما را با ویژگی‌ها، نکات خرید و قیمت این محصول آشنا کردیم. چنانچه به دنبال خرید و نصب ایزوگام هستید، توصیه ما شرکت تهران آسفالت است که سال‌ها در زمینه فروش محصولات باکیفیت و نصب بی‌نقص ایزوگام فعالیت دارد.

برای دریافت مشاوره آنلاین از طریق گفتگو در شبکه پیام رسان روبیکا اقدام فرمایید.

 

 

پیمایش به بالا
تماس سریع