ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان

ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان (پلیمری ۱۰۰% خالص)

ایزوگام را می‌توان بهترین و به‌صرفه‌ترین محصول برای عایق کردن سقف دانست. ایزوگام می‌تواند از سقف خانه شما در برابر نفوذ رطوبت برف‌وباران محافظت کند. همچنین یک ایزوگام خوب عمر مفید طولانی دارد و شما را از خرید مجدد ایزوگام تا مدت‌زمان طولانی بی‌نیاز می‌کند. در حال حاضر یکی از برندهای مطرح بازار که در زمینه تولید ایزوگام‌های باکیفیت فعالیت می‌کند، برند هیرمان است. در این مقاله درمورد ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان که از بهترین ایزوگام‌های بازار ایران محسوب می‌شود، توضیح خواهیم داد.

درباره برند هیرمان

برند هیرمان از برندهای برتر کشور در زمینه تولید ایزوگام و محصولات عایق رطوبتی محسوب می‌شود. این برند از همان ابتدای کار با به‌کارگیری بهترین تجهیزات و متخصصان علمی در این زمینه، فعالیت خود را آغاز کرد.

هدفی که برند هیرمان از همان ابتدا داشته است، تولید محصولاتی بر پایه اصول علمی بوده است. به همین دلیل است که محصولات این برند با داشتن کیفیت بسیار بالا توانایی رقابت با رقبای خارجی را دارند.

در تولید محصولات هیرمان همواره سعی می‌شود تا بهترین مواد اولیه به کار برده شوند تا شعار این برند یعنی “ایجاد آرامش و اطمینان” تحقق یابد.

هیرمان در کنار کیفیت بسیار بالایی که ارائه می‌دهد، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. همچنین به لطف تلاش شبانه‌روزی متخصصین باتجربه و استفاده از تکنولوژی روز دنیا موجب شده است تا ایزوگام‌های هیرمان سازگاری زیادی با محیط‌زیست داشته باشند و کمترین آسیب را به آن وارد کنند.

برند هیرمان در حال حاضر در زمینه تولید انواع ایزوگام از جمله ایزوگام‌های تک‌لایه، دولایه و سه‌لایه فعالیت دارد. همچنین محصولات این برند بسته به مناطق گرمسیر، سردسیر و معتدل کشور سفارشی‌سازی می‌شود تا بهترین بازدهی را داشته باشد.

چرا ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان را انتخاب کنیم؟

دلایل بسیار زیادی برای انتخاب ایزوگام‌های هیرمان وجود دارند. شما بعد از خرید ایزوگام‌های هیرمان، به لطف استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت محصول، می‌توانید انتظار طول عمر حداقل ۲۵ ساله را داشته باشید.

علاوه بر این، ایزوگام‌های سوپر صادراتی هیرمان با کسب استانداردهای مختلف جهانی و داخلی از جمله استاندارد CE اروپا، استاندارد بین‌المللی ایزو ۹۰۰۱ و استاندارد ملی ایران به مشتری از بابت کیفیت بالای محصولات خود اطمینان خاطر می‌دهد. همچنین خوب است بدانید که ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان به‌عنوان نمونه برگزیده جشنواره کیفیت ایران نیز شناخته شده است.

برای اطمینان هر چه بیشتر مشتریان، برند هیرمان تمامی محصولات خود را پس از تولید تا ۲۰۰  ماه ضمانت کارخانه می‌کند. ایزوگام هیرمان دربسته بندی‌های بسیار باکیفیت شیرینگ و هواگیری شده در فوم کائوچو قرار می‌گیرد و برای مشتری ارسال می‌شود.

از دیگر دلایلی که باعث می‌شود ایزوگام هیرمان را به مشتریان پیشنهاد کنیم، قیمت بسیار مناسب محصول نسبت به کیفیتی است که ارائه می‌دهد. کیفیت بالا و قیمت مناسب نه‌تنها باعث شده تا ایزوگام‌های این برند در بازار داخلی محبوب باشند، بلکه زمینه صادرات آن‌ها را به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی نیز فراهم کرده است.

در کنار تمامی این موارد، وزن و ضخامت بیشتر ایزوگام هیرمان نسبت به بسیاری از مدل‌های ایزوگام موجود در بازار، طول عمر محصول را به میزان قابل‌توجهی افزایش داده است.

مشخصات ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان

ایزوگام مدل سوپر صادراتی هیرمان دارای مشخصات مخصوص به خود در زمینه ابعاد و ویژگی‌ها است. این مشخصات عبارت‌اند از:

ابعاد

ایزوگام‌های سوپر صادراتی هیرمان دارای ابعادی با طول ۱۰ متر و عرض ۱ متر هستند. همچنین نوع ایزوگام دولایه بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ رطوبت دارد. وزن ایزوگام ۵۰ کیلوگرم و ضخامت آن نیز ۵ میلی‌متر است که نشان از کیفیت بالای آن دارد.

 ویژگی‌ها

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شد، از بهترین مواد اولیه در تولید ایزوگام‌های سوپر صادراتی هیرمان استفاده می‌شود. الیاف پلی‌استری که در تولید ایزوگام‌های هیرمان استفاده شده است، تراکمی معادل ۱۵۰ گرم در هر مترمربع دارد.

همچنین الیاف شیشه به‌کاررفته در ایزوگام از بهترین نوع آن یعنی تیشو ۶۶ نخ با گرید A است. ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان دارای لیبل اصلی است و توسط کارخانه تا ۲۰۰ ماه پس از تاریخ تولید ضمانت می‌شود.

قیمت ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان

شما در وب سایت ایزوگام تهران آسفالت میتوانید در هر لحظه بصورت آنلاین به جدیدترین لیست قیمت انواع ایزوگام مخصوصا قیمت روز ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان دسترسی داشته باشین. به این منظور کافی ست به بخش قیمت ایزوگام در وب سایت تهران آسفالت مراجعه فرمایید و یا از طریق صفحه تماس با ما با یکی از کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. همچنین میتوانید از منوی بالای سایت گزینه گفتگو در پیام رسان روبیکا را کلیک نمایید و با مشاور آنلاین ما در این پیام رسان صحبت کنید.

 

حرف آخر

هیرمان از معتبرترین برندهای فعال در زمینه تولید محصولات عایق رطوبت در کشور است. در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند، ایزوگام‌های سوپر صادراتی هیرمان هستند. دلیل محبوبیت این مدل از ایزوگام برند هیرمان، ارائه کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه است. درصورتی‌که قصد خرید ایزوگام هیرمان را دارید، توصیه می‌کنیم نگاهی به سایت ایزوگام تهران آسفالت که در زمینه تأمین، توزیع، نصب و اجرای ایزوگام‌های باکیفیت فعالیت دارد، بیندازید.

پیمایش به بالا
تماس سریع