ایزوگام سراپوش دلیجان/ بدون فویل

ایزوگام سراپوش دلیجان

ایزوگام بدون فویل سراپوش دلیجان

ایزوگام سراپوش دلیجان، به عنوان یکی از بهترین برندهای ایزوگام، ایزوگام‌های مرغوب و باکیفیت تولید و در بازار عرضه می‌کند. ایزوگام‌های این برند از لحاظ کیفیت و کارایی، بسیار قابل اطمینان است. به همین دلیل محصولات این کارخانه، دارای نشان استاندارد ملی هستند. ایزوگام بدون فویل، از انواع ایزوگام‌های تولید شده در این کارخانه است. ما در این مقاله سعی داریم به معرفی ایزوگام بدون فویل سراپوش دلیجان بپردازیم و همه نکات درباره ویژگی‌های آن را بیان کنیم. شما با مطالعه این متن، به شناخت کاملی از این نوع ایزوگام می‌رسید.

مشخصات ایزوگام سراپوش دلیجان

از آنجایی که در بازار انواع مختلفی از ایزوگام وجود دارد، ممکن است تشخیص کالای اصل دشوار باشد. اما با بررسی ویژگی‌ها و مشخصات ایزوگام مدنظر، می‌توانید به سادگی ایزوگام مناسب و مرغوب را تشخیص دهید. در این بخش، به بررسی مشخصات ایزوگام‌های سراپوش دلیجان می‌پردازیم.

  • کارخانه ایزوگام سراپوش دلیجان که در تهران قرار دارد، برای تولید محصولات خود، از مواد اولیه مانند قیر و الیاف باکیفیت استفاده می‌کند.
  • ایزوگام‌های کارخانه سراپوش دلیجان، دو نوع بدون فویل و فویل‌دار دارند. ایزوگام فویل‌دار این برند، از قیمت بالاتری برخوردار است.
  • رول‌های ایزوگام سراپوش دلیجان، ۴۰ کیلوگرم وزن دارند.
  • طول رول‌های تولیدی نیز ۱۰ متر است.

ویژگی ایزوگام بدون فویل سراپوش دلیجان

ایزوگام ساده یا ایزوگام بدون فویل، محصولی است که می‌توان از آن برای عایق‌کاری انواع سطوح استفاده کرد. به دلیل کاربرد گسترده ایزوگام بدون فویل، تقاضا برای این محصول بسیار زیاد است. کارخانه ایزوگام سراپوش دلیجان، از جمله کارخانه‌هایی است که این نوع ایزوگام را تولید می‌کند. ایزوگام بدون فویل این برند، از کیفیت و مقاومت لازم برخوردار و با گذشت زمان، کارایی خود را از دست نمی‌دهد.

از جمله کاربردهای گسترده ایزوگام بدون فایل، می‌توان به استفاده در عایق‌کاری پی ساختمان، حمام و سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد. به طور کلی می‌توان گفت از ایزوگام بدون فویل در مکان‌هایی که احتمال برخورد نور خورشید وجود ندارد، استفاده می‌شود.

عدم وجود فویل در عایق رطوبتی، تنها تفاوت ایزوگام فویل‌دار و ایزوگام بدون فویل سراپوش دلیجان است. اما همین یک تفاوت، موارد استفاده این دو ایزوگام را تغییر داده است. از آنجایی که در ایزوگام ساده، از فویل استفاده نمی‌شود، این نوع ایزوگام ضخامت و قیمت کمتری نیز دارد.

نکات خرید ایزوگام بدون فویل

در این قسمت، نکاتی را مطرح می‌کنیم که باید قبل از خرید ایزوگام بدون فویل در نظر داشته باشید.

  1. خرید از برندهای معتبر ایزوگام

قبل از خرید ایزوگام، برندهای معتبر تولید ایزوگام را شناسایی کنید. خرید از برندهای معتبر و شناخته‌شده، کیفیت کالا را تا حدودی تضمین می‌کند. زیرا این برندها برای حفظ اعتبار در بین مردم، از مواد اولیه مرغوب استفاده می‌کنند تا ایزوگام با تمام استانداردهای لازم تهیه شود.

  1. شناخت بهترین نمایندگی پخش

در سراسر ایران، نمایندگی‌های بسیاری وجود دارند که ایزوگام را به صورت جزئی و عمده، به فروش می‌رسانند. موضوعی که قبل از خرید ایزوگام اهمیت دارد، این است که بهترین نمایندگی ایزوگام را پیدا کنید. با وجود این نمایندگی‌ها، امکان خرید مستقیم محصول از درب کارخانه وجود دارد.

  1. اطمینان از دارا بودن استاندارد

قبل از خرید ایزوگام بدون فویل، نشان استاندارد آن را بررسی کنید و از آن مطمئن شوید. خرید محصولی با نشان استاندارد، کیفیت و طول عمر بالای آن را تضمین و از ایجاد خسارت‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

  1. اطمینان از گارانتی و خدمات پس از فروش

سعی کنید ایزوگامی را خریداری کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش دارد. گارانتی و خدمات پس از فروش داشتن ایزوگام، نشان می‌دهد که فروشنده از کیفیت آن اطمینان دارد.

  1. خرید و نصب ایزوگام

نکته بسیار مهم دیگری که برای خرید ایزوگام بدون فویل سراپوش دلیجان اهمیت دارد، این است که ایزوگام را در فصل مناسب، خریداری و نصب کنید. در فصل گرم سال و اوایل پاییز، ایزوگام به سرعت خشک می‌شود و دچار مشکل نمی‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود به این نکته دقت کنید و خرید و نصب ایزوگام را در فصل مناسب انجام دهید.

قیمت ایزوگام بدون فویل سراپوش دلیجان

قیمت انواع ایزوگام و از جمله قیمت ایزوگام بدون فویل سراپوش دلیجان در فصول مختلف سال دستخوش تغییر میگردد و لازم است برای دریافت قیمت روز ایزوگام ها به یک منبع و ماخذ معتبر دسترسی داشته باشید.

ما پیشنهاد میکنیم برای دریافت جدیدترین لیست قیمت ایزوگام در سال جاری از منوی بای همین وب سایت گزینه قیمت ایزوگام را انتخاب نمایید و یا با مشاور تهران آسفالت در روبیکا گفتگو کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله ویژگی‌های ایزوگام بدون فویل و نکاتی که لازم است در هنگام خرید این نوع ایزوگام بدانید را ذکر کردیم. این نوع ایزوگام، در کارخانه سراپوش دلیجان به طور استاندارد و با مواد اولیه مناسب تهیه می‌شود. شرکت ایزوگام تهران آسفالت، در زمینه تأمین و فروش انواع ایزوگام فعالیت دارد و شما می‌توانید ایزوگام بدون فویل کارخانه سراپوش دلیجان را به راحتی از این شرکت تهیه کنید.

پیمایش به بالا
تماس سریع