ایزوگام بیست بیست، انتخابی مطمئن

ایزوگام بیست بیست، انتخابی مطمئن

در حال حاضر در بازار ایران برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید و فروش ایزوگام فعال هستند. وجود برندهای متنوع و فراوان، تنوع در انتخاب را بسیار بالا برده است. اما مشکلی که وجود دارد، انتخاب یک ایزوگام مناسب و باکیفیت از میان انبوهی از برندهای فعال در بازار است. زیر این کار برای فردی که تجربه خرید ایزوگام را تابه‌حال نداشته است، به کاری سخت تبدیل شده است. در این زمان بهترین راه، خرید از یک برند مطمئن و ثابت شده مانند ایزوگام بیست بیست است. در ادامه درمورد این برند و ویژگی‌های آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

درباره ایزوگام بیست بیست

ایزوگام‌های بیست بیست توسط شرکت قیر مهر پارسیان تولید می‌شوند و به دلیل کیفیت بسیار بالای خود در بین عموم بسیار محبوب هستند.

سابقه تأسیس شرکت قیر مهر پارسیان به بیش از ۳۰ سال پیش بازمی‌گردد. این شرکت از همان ابتدا کیفیت را اولویت خود قرارداد. این شرکت با کسب استانداردهای مختلف همچون نشان استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا، ایزو 9001 (iso 9001) و همچنین استخدام بهترین نیروهای متخصص و دانشگاهی به‌سرعت تبدیل به یکی از معتبرترین و بهترین تولیدکنندگان ایزوگام در ایران تبدیل شد. در حال این شرکت یکی از چندین شرکت عرضه‌کننده قیر و ایزوگام در بورس کالای ایران است.

شرکت قیر مهر پارسیان نه‌تنها در بازار داخل، بلکه در بازارهای جهانی نیز سهم قابل‌توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است. ایزوگام‌های این شرکت به دلیل کیفیت بالای خود در حال حاضر به کشورهایی همچون چین، افغانستان، ترکیه، امارات، گرجستان و برخی از کشورهای آفریقایی صادر می‌شوند.

ایزوگام‌های شرکت قیر مهر پارسیان نه‌تنها در آزمایشگاه‌های داخلی، بلکه در آزمایشگاه‌های تخصصی کشور چین نیز مورد تست قرار گرفته‌اند تا مجوز صادرات را کسب کنند.

در حال حاضر محصولات این برند به‌عنوان محصولی ممتاز نه‌تنها در سقف خانه‌ها، بلکه در آسفالت‌های بزرگراه‌ها و همچنین فرودگاه‌های مختلف نیز استفاده می‌شوند.

از دیگر افتخارات این برند می‌توانیم به همکاری در پروژه‌های بزرگ بین‌المللی مانند پروژه Diamond Bulding در امارات و پروژه‌های بزرگ داخلی همچون پروژه سازمان آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، ایزولاسیون تره‌بار ۱۲ هزارمتری ابهر، نوسازی آسفالت مدارس قزوین، ایزولاسیون پالایشگاه بید بلند و… اشاره کنیم.

شرکت قیر مهر پارسیان، شرکت مادر عایق دماوند نیز محسوب می‌شود. عایق دماوند در حال حاضر بیشتر در زمینه تولید ایزوگام‌های صادراتی این برند با نام ایزوگام بیست بیست فعال است. ایزوگام‌های این زیر مجموعه به دلیل کیفیت بسیار خوبی که در ازای قیمت مناسب ارائه می‌دهند، در بازار داخلی بسیار محبوب هستند.

قیمت ایزوگام بیست بیست

ایزوگام‌های بیست بیست به دلیل وجود نمایندگی‌های متعدد در تهران و کرج، بیشتر در همین دو شهر به فروش می‌رسند.

قیمت ایزوگام‌های بیست بیست در تهران

قیمت ایزوگام‌های بیست بیست در تهران به دلیل نزدیک بودن به کارخانه، معمولاً به قیمت درب کارخانه در نمایندگی‌های رسمی این برند در تهران به فروش می‌رسند. چرا که عوامل مختلفی که باعث افزایش هزینه‌ها می‌شوند، مانند واسطه‌ها حذف شده‌اند. همچنین فاصله کم و به حداقل رسیدن هزینه حمل‌ونقل از جمله مواردی‌اند که باعث شده ایزوگام‌های بیست بیست باقیمت مناسب‌تری در تهران به فروش برسند.

برای دریافت قیمت روز انواع ایزوگام می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت با مشاورین شرکت تهران آسفالت تماس بگیرید.

همچنین میتوانید به صورت آنلاین و برخط با کارشناسان تهران آسفالت در روبیکا از طریق این این گفتگو نمایید.

قیمت ایزوگام‌های بیست بیست در کرج

به‌طورکلی قیمت ایزوگام‌های بیست بیست در کرج بر اساس قیمت آن‌ها در تهران تعیین می‌شود. اما به دلیل وجود مسئله هزینه حمل‌ونقل و دوری و نزدیکی نمایندگی‌های کرج نسبت به کارخانه تولید، ممکن است که قیمت‌ها در نمایندگی‌های کرج دارای کمی تفاوت نسبت به نمایندگی‌های تهران باشد.

ویژگی‌های ایزوگام‌های بیست بیست

ایزوگام‌های بیست بیست با استفاده از مواد درجه یک پلی‌استر سوزنی نبافته و الیاف شیشه‌ای نخ دار تولید می‌شوند. از دیگر موادی که برای ساخت ایزوگام‌های این برند استفاده می‌شود، می‌توان به قیر درجه یک اصلاح شده با پلیمر BPP اشاره کرد.

قیری که در تولید ایزوگام‌های بیست بیست به کار برده می‌شود، قیر نوع ۶۰*۷۰ که از باکیفیت‌ترین قیرهای بازار ایران محسوب می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این ایزوگام‌ها می‌توان به اندازه آن‌ها اشاره کرد که دارای رول‌های با طور ۱۰ متری و عرض‌های ۱ متری هستند. همچنین ضخامت ایزوگام بیست بیست نیز حدوداً به ۴ میلی‌متر می‌رسد و هر رول ۴۵ کیلوگرم وزن دارد.

حرف آخر

ایزوگام‌های بیست بیست از محبوب‌ترین ایزوگام‌های داخلی هستند که توسط شرکت قیر مهر پارسیان تولید می‌شوند. این شرکت سابقه‌ای ۳۰ساله در زمینه تولید ایزوگام دارد و افتخار حضور بسیاری از پروژه‌های داخلی و خارجی را نیز داشته است. درصورتی‌که قصد دارید یک ایزوگام باکیفیت بیست بیست تهیه کنید، توصیه می‌کنیم که به سایت ایزوگام تهران آسفالت سر بزنید که در زمینه تأمین، فروش، نصب و اجرا ایزوگام‌های مختلف فعال است.

 

پیمایش به بالا
تماس سریع