ایزوگام مایع ۱۰ لیتری/ نصب و قیمت

ایزوگام مایع ۱۰ لیتری

با پیشرفت علم و فناوری، ایزوگام نیز دارای تحولاتی شده است. ایزوگام مایع که موجب تحول بزرگی در صنعت ایزوگام شد، یکی از جدیدترین روش‌های عایق‌های محافظتی به شمار می‌رود. ایزوگام مایع، با عناوین دیگری مانند نانو ایزوگام مایع، عایق سرد قیر پلیمری، ایزوگام نانو پلیمری مایع و… نیز شناخته می‌شود. ایزوگام مایع، این قابلیت را دارد که با اجرا و راه‌اندازی روی سقف و پشت‌بام، باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت و نم به داخل سازه شود. شما با خواندن این مقاله به طور کامل با ایزوگام مایع ۱۰ لیتری و موارد استفاده از آن آشنا خواهید شد.

ایزوگام مایع ۱۰ لیتری

ایزوگام مایع به عنوان بهترین عایق

از جمله موادی که در تولید ایزوگام مایع مورد استفاده قرار می‌گیرند، الیاف پلی‌ پروپیلن، قیر امولسیونی با رزین‌‌های امولسیونی و فیلرهای مصنوعی و معدنی هستند. در حال حاضر، ایزوگام مایع مناسب‌ترین مورد برای عایق‌بندی سطوح مختلف ساختمان، عایق‌کاری مکان‌های خیس و مرطوب مانند سرویس‌های بهداشتی، پوشش‌دهی حفاظتی فونداسیون بتنی، عایق محافظتی برای سطوح فلزی جهت جلوگیری از اکسیداسیون آن‌ها و درزگیری آسفالت و معابر است. ایزوگام مایع توانسته است با کیفیت و کارایی بالا، رضایت خریداران را به دنبال داشته باشد و طرفداران زیادی پیدا کند. به طوری که بسیاری از افراد برای عایق‌کاری سطوح مختلف ساختمان خود، از ایزوگام مایع به جای ایزوگام جامد استفاده می‌کنند و از کیفیت آن نیز رضایت دارند.

ویژگی‌های ایزوگام مایع

ایزوگام مایع به عنوان یکی از انواع عایق‌های رطوبتی، دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است. در این قسمت به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

  • شکل و ظاهر ایزوگام مایع، به صورت مایع ویسکوز سیاه می‌ باشد.
  • برای ایزوگام کردن هر متر مربع، به ۲ تا ۳ کیلوگرم ایزوگام مایع نیاز است.
  • ایزوگام مایع به عنوان یک عایق سرد قیر پلیمری، پیش‌ساخته‌شده و آماده مصرف است و نیازی به مخلوط کردن ندارد.
  • اجزای ایزوگام مایع، ضخامتی به اندازه ۲ تا ۳ میلی‌متر دارند.
  • در ساخت این نوع ایزوگام، از رنگ رفلکس آلومینیومی استفاده می‌شود که باعث بازتاب نور خورشید می‌شود.
  • ویژگی بارز دیگر ایزوگام مایع، مقاومت بالای آن در برابر شوک‌های حرارتی است. میزان این مقاومت در حدود منفی ۲۰ تا مثبت ۷۰ درجه سلسیوس است.

موارد استفاده از ایزوگام مایع ۱۰ لیتری

از ایزوگام مایع ۱۰ لیتری می‌توان در بخش‌های مختلف یک سازه و ساختمان استفاده کرد. در این بخش به موارد استفاده و کارایی ایزوگام مایع می‌پردازیم تا بیشتر با این نوع ایزوگام آشنا شوید.

موارد استفاده از ایزوگام مایع ۱۰ لیتری

  1. عایق‌کاری سطوح مختلف ساختمان مانند سقف، کف، دیوارهای داخلی و دیوارهای خارجی
  2. بهترین انتخاب برای ایزولاسیون مناطق مرطوب و پرباران
  3. ایزولاسیون بخش‌های مرطوب ساختمان مانند آشپزخانه، حمام و سرویس‌های بهداشتی
  4. پر کردن آسفالت جاده‌ها و معابر
  5. عایق‌کاری سطوح فلزی برای جلوگیری از اکسیداسیون، خوردگی و زنگ‌زدگی
  6. درزگیری انبساط سازه‌های بتنی
  7. تعمیر و لکه‌گیری عایق‌های رطوبتی فرسوده

مقایسه ایزوگام مایع با سایر ایزوگام‌ها

یکی از مهم‌ترین و بارزترین تفاوت‌های ایزوگام مایع با سایر ایزوگام‌ها، چسبندگی است. ایزوگام مایع، چسبندگی بسیار زیادی دارد و همین ویژگی آن باعث شده است که طول عمر آن نسبت به سایر ایزوگام‌ها بیشتر باشد. چسبندگی بالا به ایزوگام مایع کمک می‌کند تا کارایی خود را در طی زمان طولانی حفظ کند و دچار مشکل و خرابی نشود.

مایع بودن این نوع ایزوگام، تفاوت دیگر آن است که کمک می‌کند تا تمام شکاف‌ها و درزها عایق‌کاری و از نفوذ آب به آن‌ها جلوگیری شود. مزیت دیگر مایع بودن ایزوگام، ترکیب انواع رنگ‌ها با آن و استفاده در سطوح مختلف است. ایزوگام مایع در مقایسه با سایر ایزوگام‌ها، ظاهر و جلوه زیباتری دارد و می‌تواند در مکان‌هایی که نیاز به زیبایی بیشتری دارند، مورد استفاده قرار بگیرد.

نصب ایزوگام مایع

نصب هر نوع ایزوگام، نیاز به دقت و توجه بالایی دارد. زیرا در کیفیت نهایی آن بسیار تأثیرگذار است. نصب ایزوگام باید توسط افراد ماهر در این زمینه انجام شود. قبل از نصب ایزوگام مایع، باید مکان مورد نظر تمیز و شسته شود تا زباله‌ها و گردوغبار وجود نداشته باشد. برای اینکه بتوان سال‌ها از ایزوگام مایع استفاده کرد، لازم است زیرسازی به طور کامل مستحکم و مقاوم باشد. دقت کنید تا سطوح زیرین ایزوگام به طور کامل خشک باشند.

قیمت ایزوگام مایع 10 لیتری

در شرکت ایزوگام تهران آسفالت انواع ایزوگام مایع در بسته بندی 1 لیتری و 10 لیتری و 20 لیتری موجود می باشد. برای دریافت قیمت روز ایزوگام کافی است با ما تماس بگیرید. مشاورین ما بصورت آنلاین در پیام رسان روبیکا میتوانند به شما کمک کنند تا ایزوگام دلخواه خود را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

قیمت ایزوگام مایع 10 لیتری

کلام آخر ایزوگام مایع ۱۰ لیتری

در حال حاضر، استفاده از ایزوگام مایع ۱۰ لیتری بسیار گسترش پیدا کرده است. این نوع ایزوگام ممکن است نسبت به سایر ایزوگام‌ها، قیمت بالاتری داشته باشد. اما کاربردها و ویژگی‌های خاص آن، قیمت بالای آن را توجیه می‌کند و می‌توان گفت ارزش قیمتش را دارد. سعی کنید نکاتی که برای نصب ایزوگام مایع گفته شد را رعایت کنید تا ایزوگام دچار مشکل نشود و سال‌ها کارایی خود را حفظ کند. چنانچه علاقه‌مند به خرید ایزوگام مایع هستید، می‌توانید آن را از شرکت ایزوگام تهران آسفالت تهیه کنید.

پیمایش به بالا
تماس سریع