ایزوگام بام گستر دلیجان

ایزوگام بام گستر دلیجان، ما تصمیم داریم تا در وب سایت تهران آسفالت، در قالب یک سری مقالات، بصورت روزانه به معرفی یکی از بهترین انواع ایزوگام در کشور بپردازیم، و به بررسی جامع کیفیت ایزوگام و کاربرد و عمر مفید آن اقدام نماییم.

امروز قصد داریم تا شما را با یک برند بسیار معتبر ایزوگام کشور آشنا نماییم. ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

ایزوگام بام گستر دلیجان کد ثبت 117 

 

معرفی ایزوگام بام گستر دلیجان کد ثبت 117 

 ایزوگام بام گستر دلیجان یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کننده گان ایزوگام و مشتقات پلیمری می باشد که در سال 1375 با ظرفیت بیش از چهار میلیون مترمربع تاسیس و راه اندازی گردید.

جالب است بدانید که این شرکت انواع ایزوگام ساده پودری ، ایزوگام دولایه فویلدار را با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و متناسب با آب و هوای ایران تولید می نماید.

معرفی ایزوگام بام گستر دلیجان کد ثبت 117 

 

مشخصات ایزوگام بام گستر دلیجان

مشخصات و ویژگی های ایزوگام بام گستر دلیجان به شرح زیر می باشد:

  • وزن رول ایزوگام حدود 42 کیلوگرم
  • طول هر رول 10 متر
  • ضخامت ورق ایزوگام 4 میلیمتر
  • تولید شده از قیر طبیعی و الیاف پلی استر
  • دارای نشان استاندارد ملی
  • کشسانی و انعطاف پذیری بسیار بالا
  • طول عمر مفید بین 10 تا 15 سال
  • مناسب برای استفاده در شرایط جغرافیایی متفاوت در کشور
  • 10 سال ضمانت نامه کتبی از سوی شرکت
  • 5 سال بیمه

مشخصات ایزوگام بام گستر دلیجان

 

موارد کاربرد ایزوگام بام گستردلیجان

ایزوگام بام گستر دلیجان، بدلیل تنوع مناسب در تولیدات این شرکت، این امکان فراهم گردیده است تا شما بتوانید به راحتی از انواع ایزوگام بام گستر دلیجان برای عایقکاری تمامی بخش های و سطوح داخل و خارج ساختمان نظیر پشت بام، سقف شیروانی، کف و دیوارهای استخر، کف و دیوارهای سرویس بهداشتی و حتی نمای بیرونی دیوارهای ساختمان استفاده نمایید.

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان

دریافت جدیدترین و بروزترین قیمت انواع ایزوگام، از جمله ایزوگام بام گستر دلیجان در این وب سایت بسیار ساده و آسان می باشد. ما در وب سایت تهران آسفالت بخشی را به قیمت ایزوگام اختصاص داده ایم که در آن بصورت کامل لیست قیمت انواع ایزوگام را قرار داده ایم. برای دریافت قیمت جدید و بروز شده انواع ایزوگام کافیست به صفحه قیمت ایزوگام مراجعه نموده و از قیمت دقیق ایزوگام دلخواه خود بصورت رول و یا قیمت ایزوگام با نصب مطلع شوید.

همچنین میتوانید مستقیما با ما از طریق شماره های تماس موجود ارتباط بگیرید و یا در پیامرسانهای اجتماعی مانند روبیکا با مشاور آنلاین تهران آسفالت به گفتگو بنشینید.

قیمت ایزوگام با گستر دلیجان با نصب و اجرا

نصب ایزوگام لازم است تا توسط نیروی با تجربه و کاربلد انجام پذیرد، نصب صحیح ایزوگام علاوه بر آنکه تاثیر مستقیم در طول عمر مفید ایزوگام دار، موجب جلوگیری از پرداخت هزینه و خسارت جهت ترمیم و یا تعویض ایزوگام در کوتاه مدت میباشد. قیمت نصب ایزوگام هزینه ایی است که بابت نصب هرمترمربع ایزوگام توسط نصاب دریافت میگردد. در شرکت تهران آسفالت این هزینه برای تمامی مناطق تهران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب یکسان بوده و دوری و یا نزدیکی محل نصب هیچ تغییری در قیمت نصب ایزوگام نخواهد داشت.

در صورتیکه قصد خرید هر نوع عایق رطوبتی را دارید و یا اینکه با عایقکاری ساختمان خود مشکل دارید همین حالا با ما تماس بگیرید. ارزانترین قیمت ها برای تمامی انواع عایق رطوبتی و همچنین ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط 10 ساله به همراه مراجعه سریع و تکاملا رایگان کارشناسان ما جهت برآورد و محاسبه هزینه و پیشنهاد بهترین راه کار برای اجرای ایزوگام در سراسر تهران هدیه شرکت ما به شماست.

برای ادرخواست اعزام کارشناس با ما تماس بگیرید و یا در شبکه پیام رسان روبیکا پیام خود را ثبت نمایید.

 

پیمایش به بالا
تماس سریع