ایزوگام بام گستر دلیجان / ما تصمیم داریم تا در وب سایت تهران آسفالت ، در قالب یک سری مقالات ، بصورت روزانه به معرفی یکی از بهترین انواع ایزوگام در کشور بپردازیم ، و به بررسی جامع کیفیت ایزوگام و کاربرد و عمر مفید آن اقدام نماییم .

امروز قصد داریم تا شما را با یک برند بسیار معتبر ایزوگام کشور آشنا نماییم . ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 ، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید .

 

معرفی ایزوگام بام گستر دلیجان کد ثبت 117

شرکت ایزوگام بام گستر دلیجان یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کننده گان ایزوگام و مشتقات پلیمری می باشد که در سال 1375 با ظرفیت بیش از چهار میلیون مترمربع تاسیس و راه اندازی گردید .

جالب است بدانید که این شرکت انواع ایزوگام ساده پودری ، ایزوگام دولایه فویلدار را با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و متناسب با آب و هوای ایران تولید می نماید .

مشخصات ایزوگام بام گستر دلیجان

مشخصات و ویژگی های ایزوگام بام گستر دلیجان به شرح زیر می باشد :

  • وزن رول ایزوگام حدود 42 کیلوگرم
  • طول هر رول 10 متر
  • ضخامت ورق ایزوگام 4 میلیمتر
  • تولید شده از قیر طبیعی و الیاف پلی استر
  • دارای نشان استاندارد ملی
  • کشسانی و انعطاف پذیری بسیار بالا
  • طول عمر مفید بین 10 تا 15 سال
  • مناسب برای استفاده در شرایط جغرافیایی متفاوت در کشور
  • 10 سال ضمانت نامه کتبی از سوی شرکت
  • 5 سال بیمه

موارد کاربرد ایزوگام بام گستردلیجان

ایزوگام بام گستر دلیجان / بدلیل تنوع مناسب در تولیدات این شرکت ، این امکان فراهم گردیده است تا شما بتوانید به راحتی از انواع ایزوگام بام گستر دلیجان برای عایقکاری تمامی بخش های و سطوح داخل و خارج ساختمان نظیر پشت بام ، سقف شیروانی ، کف و دیوارهای استخر، کف و دیوارهای سرویس بهداشتی و حتی نمای بیرونی دیوارهای ساختمان استفاده نمایید .

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان

دریافت جدیدترین و بروزترین قیمت انواع ایزوگام ، از جمله ایزوگام بام گستر دلیجان در این وب سایت بسیار ساده و آسان می باشد . ما در وب سایت تهران آسفالت بخشی را به قیمت ایزوگام اختصاص داده ایم که در آن بصورت رکامل لیست قیمت انواع ایزوگام را قرار داده ایم . برای دریافت قیمت جدید و بروز شده انواع ایزوگام کافیست به صفحه قیمت ایزوگام مراجعه نموده و از قیمت دقیق ایزوگام دلخواه خود بصورت رول و یا قیمت ایزوگام با نصب مطلع شوید .

قیمت ایزوگام با گستر دلیجان با نصب و اجرا

نصب ایزوگام لازم است تا توسط نیروی با تجربه و کاربلد انجام پذیرد ، نصب صحیح ایزوگام علاوه بر آنکه تاثیر مستقیم در طول عمر مفید ایزوگام دارد ، موجب جلوگیری از پرداخت هزینه و خسارت جهت ترمیم و یا تعویض ایزوگام در کوتاه مدت میباشد . قیمت نصب ایزوگام هزینه ایی است که بابت نصب هرمترمربع ایزوگام توسط نصاب دریافت میگردد . در شرکت تهران آسفالت این هزینه برای تمامی مناطق تهران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب یکسان بوده و دوری و یا نزدیکی محل نصب هیچ تغییری در قیمت نصب ایزوگام نخواهد داشت .